نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

يكشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۸۶، ۰۶:۱۴ ب.ظ

 

آنکه تاج سرمان خاک کف پایش بود

از خدا میطلبم تا به سرم باز آید

خواهم اندر عقبش رفت به یاران عزیز

شخصم ار باز نیامد خبرم باز آید

  • سید مهدی

نظرات  (۳)

  • باران سیاه
  • من ترانه 1000 لیتر بنزین دارم - رستگاری قبل از ساعت 12 امشب - رایحه خوش بنزین - ب مثل بنزین -علی بنزینی - بنزینی ها - بازی بنزین - مرد بنزینی - پسر بنزین فروش - دو کارت با یک بنزین- بنزین فصل- می خواهم بنزین بزنم! - دیشب بنزین زدم آیدا- سفر به پمپ بنزین- بازگشت بنزین- از میدون تا پمپ بنزین- دزدان بنزین- سالهای سهمیه بندی
  • باران سیاه
  • میخوام روی بلندترین قله وایسم .. با تمام وجود داد بزنم : عشق من دوستت دارم
  • آشنای غریب
  • سلام
    نبینم رفیق قدیمی ما حالش خرابه .
    یه سری یه زنگی یه اس ام اسی چیزی .
    پیش من بیا . یکیو پیدا کردم که خوراک خودته . حتما بیا داد ...........

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی