نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۸۶، ۰۹:۴۵ ق.ظ
سلام

نخند

خوب مگه چیه بازم سلام کردم

سلام سلامتی میاره

نخند دیگه این بار میگم نیشت رو ببندا

ها چیه بگو

حرف بزن ؟ بازم خفه شدی؟

دوست دارم این جوری باشم اصلاْ تو اینجا چی کار میکنی

من دارم چی کار میکنم؟

به تو چه

دارم مطلب مینویسم دیگه  آره چرت و پرت

به تو چی میرسه فضول

دارم از تو مینویسم میخوای بدونی چی نوشتم

خودت بخون

نوشتم که یه آدم فضولی بالا سرم وایساده و بر وبر داره من رو نگاه میکنه

دهنشم یه متر باز کرده آدم یاد غار علی صدر میفته

تو چی کار داری ندیدم که ندیدم

عکساشو که دیدم

یادته شما رفتید و من رو نبردید

منم نشستم گوشه خیابون و تو آفتاب این قدر نشستم تا...

تا هیچی

 

 

 

 

 

  • سید مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی