نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

يكشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۸۶، ۰۸:۵۴ ق.ظ

 

۱۸سال از غروب آفتاب گذشت

سالها میگذرد حادثه ها می آید

انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

سلام

امیدوارم هر کجا که هستید و این وبلاگ رو میخونید موفق و پیروز باشید

برای چند وقت مدیریت این وبلاگ با من

فعلاً من باید برای این وبلاگ مطلب بنویسم تا بسته نمونه. اگه تحمل نوشته های من سخته عذر خواهی من رو پذیرا باشید

 

  • سید مهدی

نظرات  (۴)

..سلام دوست من ~$$$$
~~~~~~~~~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
وبلاگت قشنگه.. $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~عزیز من. ~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
به من هم یک~$$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~سری~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~بزن~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضورسبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~..گلم..~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$
عاشقانه ترین نگاهم را روی قایقی از باد نشانــــدم و پارو زنان سوی تو فرستادم
وقتی به ساحل نگاهت رسیـــــــد تو چشمانت را
بستی و قایقم غرق شد
  • مهدی حق وردی
  • بسمه تعالی
    ثبت نام بخش وبلاگ نویسی ششمین جشنواره ره آورد سرزمین نور آغاز شد.
    چنانچه تاکنون ثبت نام نکرده اید می توانید جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگ راهیان نور (دبیر خانه بخش وبلاگ نویسی جشنواره )مراجعه کنید.

    آدرس وبلاگ:

    http://www.rahianenoorblog.persianblog.com
    همچنین خوشحال می شویم شما نیز با اطلاع موضوع جشنواره به دوستان وبلاگی خود و نیز قرار دادن لوگو مسابقه و ارسال یاداشت پیرامون جشنواره در وبلاگتان در هر چه با شکوه تر برگزار شدن این جشنواره ما را یاری کنید.


    با تشکر
    دبیر اجرایی بخش وبلاگ نویسی جشنواره فرهنگی هنری ره آورد سرزمین نور
    سلام

    اینقدر من بیوفایی کردم که آخرش حاج احمد خودش اومد سراغم.

    حاجی می دونم به گردنم خیلی حق داری و من...

    چکار کنم حاجی؟شرمنده ام.

    نمی خوام یه مطلب آبکی بنویسم.

    حاجی روحت شاد ولی . . . بگذریم.

    و اما کتاب.

    ما اهل اینجا نیستیم!
    ...
    یا حق.
    کلاس جمله سازی: 1. فرشاد : روح غضنفر شاد 2. فرناز : غضنفر ناز نکن 3. یاماها : بالاخره نفهمیدیم الاغا خرن یا ما ها 4. عذاب : ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست 5. لوبیا : کوچولو بیا 6. نجیب : این شلواره نه جیب داره نه زیپ 7. ساختمون : رفتیم پای بساط حسابی ساختمون 8. جوراب : بدجور آب خوردم پرید تو گلوم 9. لجن : ? ساله بابام با عموم اینا لجن 10. کیبورد : کیف من رو کی برد 11. سینا : دیشب رفتیم خونه عباس اینا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی