نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

حرف آخر

پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۸۵، ۰۵:۱۰ ب.ظ
با سلامی می کنم آغاز این احساس زخمی را

مهربان

بی من خیالت سبز، روزگارت خوش ، نگاهت آسمان باشد

باز هم بی شکوه و ناله از تو می خواهم  بگوئی

حال شب خوب است ؟

ماه قلبت با ستاره آشتی کرد ؟

از پرستو ها خبر داری ؟

من شنیدم مهربانی باز بیمار است ؟

گونه ی احساس تب دار است ؟

لحظه های خاطره تنها ترین هستند

راستی !

یک قاصدک می گفت : بی وفائی مدتی در خانه ات مانده .

روز و شب سرگرم او هستی با خود

گفتم حقیقت نیست

تا که ناگه یک شب ابری زیر باران دل تنگم

قاصدک آمد

با تمسخر گفت : پیغامی رسید از او ؟

ناگهان بغضم به حرف آمد

قاصدک از آه من لرزید

بگذریم از این حکایت ها ، خسته از این حرفها هستی

قصه ی دلتنگی  من هم که بی پایان و طولانیست

راستی ! ! !

یک وقت خواستی از حال قلبم با خبر باشی

هر کجا آئینه ای دیدی تَرک خورده

حال قلبم را بپرس از او ، خوب میداند

لحظه ی طغیان احساس است

نامه ی من رو به پایان است

مهربان من خداحافـظ

مهربان من خداحافـظ

 

برام دعا کنین

این شاید آخرین پست من باشه

کمتر از یه سال تو این جا مینوشتم اما دیگه خسته شدم

دیگه دوست ندارم کسی حرفام رو بدونه آدم  باید فقط برا خودش حرف بزنه

وقتی آدم از یه جمع صمیمی دور میشه و آب از  آب تکون نمی خوره  خیلی معنا داره

نه این حرفم الکی بود

مگه بایداتفاقی بیفته؟

مگه من کیم؟

بی خیال

امیدوارم همتون موفق باشین

 

نمیخوام  حرفی بزنم

فقط میخوام خدا حافظی کنم

بلبلی خون دلی خورد و گلی حاصل کرد...

اما

در مجالی که سخت کوتاه است

وای بر سینه ای که پر آه است

خدا حافظ

  • سید مهدی

نظرات  (۱۶)

سلام قشنگن اما به نظر من اگه شعرها کوتاه هتر باشن مخاطباشون بیشتره
موفق باشی
have fun
  • محسن رحیمی
  • سلام
    موضوع چیه ؟
    وب خوبی داری . اینقدرم نامید نباش .
    براکسی بمیر که برات تب کنه . نمیدونم منظورتو فهمیدم یانه
    بهر حال موفق باشید
    بای
    زندگی زیباست
    زندگی آتشگهی دیرینه پا برجاست
    گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست
    ورنه خاموش است و خاموشی گناه ماست


    وب قشنگی داری مهربون!
  • روزنه ای به رنگ
  • سلام
    رفتین ؟
    دارین میرین؟
    میخواین برین؟
    کجا برین ؟
    هر وقت پست های شما رو میخونم یه جورایی به فکر فرو میرم نمیدونم چرا ؟
    نمیشه نرین؟
    ان کسی را که دوست داری تورا دوست ندارد ان کسی که تورا دوست دارد تو دوستش نداری و کسی که تو دوستش داری واو نیز تورا دوست دارد به رسم و ائین هرگز به یکدیگر نخواهند رسید و این رنج است انچیز که تورا به تکاپو وا می دارد
  • روزنه ای به رنگ
  • ساده است ستایش گلی ،چیدنش و از یاد بردن که گلدان را باید آب داد
    ساده است دوست داشتن انسانی بی احساس عشق
    و گفتن که دیگر نمی شناسمش
    ساده است لغزشهای خود را شناختن
    با دیگران زیستن، حساب ایشان گفتن
    و گفتن که من این چنینم
    ساده است و پیچیده نیز هم...
    امیدوارم منظورمو بفهمین.
    قایقی خواهم ساخت
    خواهم انداخت به آب
    دور خواهم شد از این خاک غریب
    رسم هجرت این نیست که فقط بگی خداحافظ
    می تونی باشی ودلت ...
    شاید بخوام مثل تو شعر بگم یه چیزای دیگه بگم
    یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور ...
    یا اگر هم ...
    ترسم تو بیایی و من آن روز نباشم....
    می گم:
    روز وصل دوست داران یاد باد
    یاد باد آن روزگاران یاد باد
    رسمش نیست که یه غم کوچیک به سراغت میاد دستتو بگیری بالا و داد بزنی که من از همتون بدبختترم. شاید اونی که لبخند همیشه به لبشه از زیادی بدبختیاش داره به خودش می خنده.
    مثلاَ
    ترکه داشت تو عربستان راه می رفت که ییهو یه کیف پول از رو زمین برداشت و تا که محتسب ها دیدنش دنبالش کردن و اونم شروع کرد به در رفتن وتا دید که دارن بهش می رسن یاد فیلم امام علی افتاد و شروع کرد به لباسش رو در آوردن همین که آخرین لباسش رو درآورد عربا ریختن سرش و حسابی ...
    ترکه شروع کرد به فحش دادن به لاریجانی (رییس صداو سیما وقت) که چرا اینجای فیلم رو سانسور کردن!!!
    شاید تو زندگی تو هم یه مسائلی هست که ما ازش سر در نمیاریم یا خدا سانسورش کرده تا ما به اندازه ظرفیتمون بفهمیم واز راه به در نشیم.
    بهم بگو اینو قبول داری که خدا تو رو از خودت بیشتر دوست داره؟!
    پس به همین اندازه هم مطمئن باش که داره برات بهترین نعمتاشو جور می کنه!!
    می دونم که میدونی که واسه بعضی ها عذاب نعمته!!!
    پس به خاطر عذابهایی که بهت می رسه خدا رو شکر کن.
    ژیا علی/
    تو در شب تولدت ، به شعله فوت میکنی /
    به چشم من که میرسی ، فقط سکوت میکنی
    اگر کسی در دل توست ، بگو کنار میروم /
    گناه کن ، بجای تو بر سر دار میروم
    ارمیا فوت نکن پف کن. لازم نکرده بری بالای دار تیربارونت میکنم چون من آدم معصومی هستم با این احوالات هیچ وقت سرت بالای دار نمیره.
  • روزنه ای به رنگ
  • شاید این جمعه بیاید شاید...
    سلام ارمیا عزیز
    فکر نمی کردم زود از پیشمون برین
    می دونم من از همون هام که باید بیش از این سر می زدم اما
    درسام حسابی سنگین شده بود
    الان تازه آپ کردم
    امیدوارم دوباره ببینمتون
    موفق باشین
    فعلا....
    سلام.
    چه زیبا شعریست شعر عاشقی؟
    خسته نباسی و نفست گرم . ذهنت باز وانگشتانت مستحکم !
    چه خبرا بوده من بی خبر؟
    خلاصه کلام من آپم یا لااقل فکر می کنم که آپم.
    بگذریم از این حکایت ها !
    سلام
    دوس داشتم این روزای آخر سال یه چی مینوشتم
    اما حیف که تصمیم گرفتم ننویسم
    امیدوارم سال خوبی داشته باشید
    ارمیا
    عـیــد

    زمان نو شدن و پاک شدن از گناهان است

    و نوروز زنده شدن و برپاشدن دوباره هستی ...



    نوروزتان سرشار از طراوت وشادکامی
  • روزنه ای به رنگ
  • سلام
    سالی سرشار از خیر و برکت و بهروزی برایتان آرزومندم.امیدوارم از سفر بهره کافی برده باشیم.
    خون شهید به دنیای مردگان حیات می بخشه. و مصداق بارز اون شهادت امام حسین هستش که مسیر تاریخ رو بالکل عوض کرد. درسته که تو جنگ تحمیلی بهترین جوونای مملکتمون و از دست دادیم ولی مطمئنا خون اونا سیر یه تاریخ و یه مملکت رو تعیین خواهد کرد.
    در پناه حق.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی