نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۸۵، ۰۷:۴۰ ب.ظ

بابا ما رفتیم چرا میزنین

  • سید مهدی

نظرات  (۴)

  • ساده رنگ و بابا طاهر
  • سلام
    اگر دستم رسد بر چرخ گردون /ازاو پرسم که این چونست و آن چون
    یکی را داده ای صدگونه نعمت/یکی را نان جو آلوده در خون
    واقعاَ
    داری
    میری
    ؟
    باورم
    نمیشه.
  • ساده رنگ
  • سلام
    خوبید شما؟
    این روزهای آخر ترم چقدر غمناکه ؟شما رفتی
    لبخند هم داره وسایلشو جم می کنه بره
    فکر می کنم شما توانایی اینو داشته باشید که لبخندو نگه دارید
    خواهش می کنم
    گله سرخی به او دادم گل زردی به من داد برای یک لحظه ی نا تمام قلبم از طپش ایستادبا تعجب به او گفتم مگر از من متنفری گفت نه!باور کن نه!ولی چون تو را دوست دارم نمی خواهم پس ازانکه کام از من گرفتی برای پیدا کردن گل زرد زحمتی
    به خود هموار کنی
    من اپیدم بیا
    منتظر همیشگیت برام دعا کن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی