نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

وقت رفتن

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۸۵، ۱۰:۳۸ ق.ظ
مثل همیشه سلام

 این شاید آخرین سلامی باشه که اینجا مینویسم

 مثل اینکه راستی راستی وقت رفتن شده

 دیگه کسی به من سر نمیزنه

 شاید اساس کشی کنم برم یه جایی که کسی من رو نشناسه این جوری بهتره

 

 ای که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد

 

 حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد

 

 یواش یواش دارم میرم دعا کنین این بار رفتنی باشم

 دیگه نمونم 34 روز مونده دعا کنین این بار برم

  • سید مهدی

نظرات  (۳)

سلام
خیلی از دنیا گله داری
باید اینو بدونی که هرچه از دوست رسد نیکوست
توکلت علی الله
همین
به هیچی دیگه کار نداشته باش
خودتو بشناس(اعتماد به نفس)
در ضمن این بچه بازی ها چیه؟ کسی به من سر نمیزنه...
بزار 2 روز بگذره درست می شه...
صبر...
راستی موضوع 34 روز دیگه چیه؟
میخواهی کجا بری؟
خوهشا’ منو در جریان بذار
یا حق
شرمنده این کامنت بالایی اشتباها به اسم مهدی ثبت شد
اسم من حاجیه moghadame.blogfa.com "حاجی"
ببخشید
یاحق
سلام.
حافظم کار نمی کنه آقا ارمیا.
تو یادت هست آدرسم چی بود.
بهشت زهرا .....
سر بزن قبرم رو پیدا می کنی.
جایی که....
بهشت زهرا منتظرم امشب اعتکاف هفته اول تموم شد.
یا علی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی