نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

آخریا

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۸۵، ۱۲:۰۲ ب.ظ
سلام

 

حالتون چه طوره

اینا آخرین چیزاییه که مینویسم

معلوم نسیت بر گردم یا نه

برام دعا کنین

کارم گیره

دارم همه چی رو از دست میدم

شرمندتونم

خدایا به حق امام زمان و اینن روز عزیز...

.................................

 

خیلی بهم ریخته ام خیلی

دارم داغون میشم . مشکلات و گرفتاریام زیاد شدن

مغزم داره منفجر میشه. هر جور که فکر میکنم یه طرف کارم گیر میکنه

فردا رو چی کار کنم

اگه فردا حل نشد چی؟

به کی شکایت کنم؟

از کی؟

از خودم

از زمونه

از دیگران

نه اسم نمیبرم فقط اونی کخ باید بدونه میدونه

میدونه که این بار با تموم وجود دارم ازش کمک میخوام

چی بگم آخه

تا خالا این قدر تو گل گیر نکرده بودم

هر کی یه چیزی میگه. همه امیدوارم میکنن

اما تو هنوز چیزی نگفتی

منتظرم بگو حل میشه یا نه

بعضیها میگن خیلی شلوغش میکنی

بعضیا میگن ول کن برو

بعضی ها میگن...

اما هیچ کی نمیتونه مثل تو کمکم کنه

ازت میخوام به خاطر اونایی که پیشت اعتبار دارن کارم رو حل کنی

بابا قبول دارم وقتی گیر میکنم میام سراغت

اما یه امید دارم که تو خدای خوبی هستی

خودت وعده دادی

گفتی من رو بخونید تا شما رو اجابت کنم

بیا این بار رو هم اجابت کن

نذار دیگران بهم بخندن

نا امیدم نکن

 یا علی

  • سید مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی