نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

مناجات

يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۸۵، ۰۶:۱۴ ب.ظ

 

 

هو

 

خداوندا بر محمد  و آل او درود فرست.

وشنوای دعایم باش آن گاه که میخوانمت

و شنوای صدایم باش گاهی که صدایت میکنم

. به من توجه کن هنگامی که صدایت میکنم

من به سوی تو گریختم

ودر حال  درماندگی و زاری در برابرت ایستادم

به پاداشی که در نزد توست امیدوارم

آنچه را که در درون دارم میدانی

و بر حاجتم خبر داری

نهانم را میشناسی

و کار بازگشت به خانه ابدیم بر تو پوشیده نیست

و آنچه را که میخوهم به زبان آورم

وخواهش خویش را بر تو باز گویم

و هر آنچه را که برای عاقبتم امید دارم بر تو پنهان نیست…..

 

فرازی از مناجات شعبانیه

 

مژده یارن که کنون سوم شعبان آمد

 

موسم وصل شد و هجر به پایان آمد

 

منبع جود و سخا مخزن اسرار خدا

 

خامس آل عبا معنی ایمان آمد

 

 

میلاد سالار شهیدان امام حسین (ع) مبارک باد

  • سید مهدی

نظرات  (۶)

با سلام
با اجازه شما دیروز یه کمی کسالت و درگیری حادث شد که منجر به انتقال این حقیر به بیمارستان گردید.
امیدوارم این 3 روز هر حاجتی دارید از خدا بگیرید .
ما که دیگه از ابراز حاجاتمون هم در مونده شدیم .
سلام رفیق .
یواش یواش آماده رفتن شدم . من حداکثر تا آخر هفته هستم . از اون به بعد خدا به فریادم برسه
اگه دلت خواست با ما ادامه بدی تماس بگیر
سلام
من وبلاگ شما رو خوندم
تقریبا کامل...
تو پست" انتظار جنون مرگ " هم کامنت گذاشتم
ولی ماشا الله شما خیلی آن لاین هستید
اینم موضوع رو هم که نوشتم بخاطر پیام شما بود که برام گذاشتید
راستی ممنون از حضور سبزتون
یاحق
وقت رفتن شده و زورق من سنگین است
میروم بار به دریا فکنم . لنگر پر
به همکارام سپردم برام یه گودبای پارتی مفصل بگیرن .
اگه طلبه بودی بگو شماره بدم تماس بگیری .
اسیرتم . هر شب تو مسیرتم
یا علی مدد
مهدی
اگه زنگ بزنی خوشحال میشم :
09126714019
سید جان سلام :
من امروز رو هم تونستم که بیام .
چه خبر خودت خوبی ؟ احوالت میزونه ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی