نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

شنبه, ۴ شهریور ۱۳۸۵، ۱۱:۳۸ ب.ظ

 

 

الهی

 

 

رجب بگذشت وما از خود نگذشتیم

 

تو  از ما در گذر

…………….

 

فرا رسیدن  ماه شعبان مبارک باد

 

التماس دعا

 

 

  • سید مهدی

نظرات  (۴)

سلام
به بنظر من طرح قالبت به موضوع وبلاگت نمیخوره
بازم خود دانی
رنگ خط ها و نوشته ها هم سعی کن به موضو بخوره من باشم شعر رو سفید نمینویسم
ممنون
سلام . باتشکر از اینکه به من سر زدید
یه شعر مینویسم اگه گفتی شاعرش کیه :
ساعت 10 ساعت مطالعه ماست
پینکی و چٍرت خواب اگر بگذارد
حرم جای خوبی است برای عبادت
دخترکان نقاب دار اگر بگذارند.
.
..
.
این شعر رو حضرت امام در سن 18 سالگی و در دوران طلبگی گفتند
من که گفتم شعر از حضرت امام خمینی(ره) بوده .
نمیفهمم منظور شما از آدامش چیه ؟
شفاف سازی کن تا در خدمتت باشیم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی