نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

انتظار جنون مرگ

شنبه, ۴ شهریور ۱۳۸۵، ۱۱:۱۷ ق.ظ

 

 

به جنون رسیده ام من

خبراز کسی ندارم

و غروب جمعه هم رفت

ودوباره شنبه آمد

 

به جنون رسیده ام من

زگذشتن زمانه

ونوشته های بیجان

ونیامدن دوباره

 

به جنون رسیده ام من

ز فراق روی ماهت

و نبودنت برایم

شده است تازیانه

 

به جنون رسیده ام من

به امید دیدن تو

تومکش مرا زهجرت

ای تو بهترین بهانه

 

به جنون رسیده ام من

به جنون ترانه گویم

به جنون اشک ریزم

به جنون فرار کردم

 

به جنون رسیده ام من

به جنون صدات کردم

به جنون مرا تو کشتی

تو بیا به بستر من

 

 

 

 

  • سید مهدی

نظرات  (۶)

سلام
خیلی زیبا بود
مثل اینکه حرفامون با هم یکیه!
ممنونم از حضور سبزتون
یاحق
سلام .
دلم از انتظار آب مکن ...
با فراقت مرا عذاب مکن
پیش سیل سرشک خود زامید
خانه ای ساخته ام خراب مکن
گر جوابم نمی دهی دیگر....!!!
از در خانه ات جواب مکن .(حاج کریمی )
ان شائ ا...سالروز میلاد آقا همزمان شود با ظهور ایشان ....
ایام سرورانگیز شعبانیه بر شما مبارک ...
یا علی ...
  • دوست همیشگی تو...مهدا
  • خوبه ارمیا ی گل....
    سلام
    ممنون خبرم کردین
    شما چقدر به روزه شعراتون
    و چقدر پر مفهوم
    همیشه همینگونه باشین
    زندگی به کام وشب روزتان خوش
    فعلا..........
    راستی با اجازتون من لینکتون کردم
    فعلا............
    سلام

    شعر بسیار زیبایی بود.خیلی خوشم اومد واقعا با استعدادید.

    موفق باشیدوخدانگهدارتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی