نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

عیدی

دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۴۱ ق.ظ
دیروز استاد وقتی اومد سر کلاس گفت عیدیاتون رو جا گذاشتم.طلبتون باشه برا بعد.امروز وقتی اومد سر کلاس بعد از تموم شدن درس به من گفت شما این پول ها رو بین بقیه تقسیم کن.به هر کس دو تا هزار تومنی بده.وقتی تقسیم شد به خودم دو تا هزاری اضافه داد.گفت چون شما مقسم بودی این هم اضافه تر.

چقدر جیگرم حال اومد.دو تا هزاری عیدی + دو تا هزاری حق تقسیم میشه 4000 تومن.یه کم بیشتر از یک دلار

آخ جون....

  • سید مهدی

نظرات  (۴)

  • سید مهدی موسوی
  • سلام
    پس عیدی من چی؟
    بدون عیدی دیگه رات نمیدم بیای تو
    جالب بود. اما برام یه سوال پیش اومده؟ مگه هنوز ازین آدم ها هست ؟ ما که کلی سید اطرافمون بود با کلی التماس تونستیم از یکیشون یه 200 تومنی به زور بگیریم حالا خدا میدونه بعد از اون 200 تومنیه چقدر حرفای قشنگ بارمون کرده
    اما روز عید یه خانوم تو حرم حضرت معصومه یه 10 تومنی (100ریالی قدیمی) بهم عیدی داد که خیلی برام ارزشمندتر از هر چیزیه.
    عید همتون مبارک.
  • بانوی مقدس
  • بسم الله
    سلام
    من حفظ ظاهر غم رو غرض کردم وگرنه به قول خودتون لن تبرد ابدا
    بعد هم وقتی انسان نمیتونه غم از دست دادن انسان های معمولی رو هرگز فراموش کنه
    پدر آسمانیش که جای خود داره
    التماس دعا
    پاسخ:
    یا علی
  • بانوی مقدس
  • بسم الله
    سلام
    تا آخر صفر همش نگران بیست و هشت صفر هستیم
    که خدا کمک میکنه که این غم رو تحمل کنیم؟
    خیلی سنگینه نمیدونم چرا غم از دست دادن پدر من رو میگیره
    ابوا هذه الامه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی