نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

برای دلم

دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۱، ۰۹:۰۳ ق.ظ
باز دلم تنگ شده است.برای تمام نوشاه هایم.برای همه ی آنچه که برایت می نوشتم.برای خودم.

برای تو.برای گذشته.برای روزهای زندگی.برای روزهای آفتابی و شاید گاهی نیمه ابری.

باز هم دلم این روزها گرفته است.به شدت ابری است.چند شبی است که خواب ندارم .اما خیالت راحت خوراکم کم نشده است.فقط شبهاست که  به شدت بی تابم .فقط شبهاست که ناله میکنم. و گاهی هم درد می کشم.شبها هق هق میکنم و با ترس از خواب می پرم.اما ...

چه قدر 

این جا هوا کمی دلگیر است.اما کم بیشتر از کمی ساکت هستم.بناست دیگر حرفی نزنم.چیزی نگویم و شاید روزهای آینده مجبور شوم چیزی هم ننویسم.

بیا کمی قدم بزنیم.در کوچه پس کوچه های خیال .در خیابان های تنهایی.

در گذر گاه های غربت.در کنار عابرانی غریب. و شاید اینجا باشد که کمی بتوان حرف زد....

نمی شود....

چون نمیشود.

  • سید مهدی

نظرات  (۱)

اگه فقط یه باره که برای دلت توی این صفحه نوشتی من سالهاست برای دلم تو تمام دنیا مینویسم اما چشمی برای خوندن پیدا نشد و فقط دو نفر تونستن حرف دلم رو بخونن
در گذر گاه های غربت.در کنار عابرانی غریب. و شاید اینجا باشد که کمی بتوان حرف زد....
و این حرفا رو فقط خدا و حسینش شنیدن و دیدن و خوندن و من رو مثل همیشه شرمنده ی مهربونی هاشون کردن......................................

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی