نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

هر که دارد هوس کرب بلا بسم الله

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۱، ۱۰:۲۹ ق.ظ

هر که دارد هوس کرب بلا بسم الله

کم کم داره صداش میاد

از کوچه های عاشقی

از بیرقای مشکی و

با ناله های زینبی

حسین من حسین من...

  • سید مهدی

نظرات  (۱)

  • ای کاش حسین...
  • از روی حسینم شرمنده ام , به برادرش التماس میکنم...
    یا قمر بنی هاشم٬ یا باب الحوائج٬ یا حضرت عباس : دلم را دریاب . محتاج دیدگان تو و حسینت هستم.از آخرین دیدارمان تا به کنون به جنون رسیده ام. سالهاست از روزی که دلم ربوده شد به دستان حسین , او شد لیلی ام. این مجنون را دریاب. تو که باب الحوائجی بار دیگر دیدار حسین و خودت را برایم باب گشا کن.........
    بد جور هوس کرب و بلا داررررررررررررررررررم....
    آقا میشه از کوچه های عاشقی با بیرقای مشکی که اسمش بین الحرمینه رد بشیم...
    حسین من حسین من...
    ممنون که حال و هوامون رو بردین پیش آقا..................

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی