نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۲۶ ق.ظ


خودکار نداشته باشی= جزوه نداری
جزوه نداشته باشی= درس نمی خونی
درس نخونی= پاس نمیشی
پاس نشی= مدرک نمی گیری
مدرک نگیری= کار گیرت نمیاد
کار نداشته باشی= پول نداری
پول نداشته باشی= غذا نداری
غذا نداشته باشی= لاغر مردنی میشی
لاغرمردنی بشی= زشت میشی
زشت بشی= عاشقت نمیشن
عاشقت نشن= ازدواج نمیکنی
ازدواج نکنی= بچه نداری
بچه نداشته باشی= تنهایی
تنها باشی= افسرده میشی
افسرده بشی= مریض میشی
مریض بشی = میمیری
.
.
.
.
پس حواست باشه خودکارتو گم نکن وگرنه
میمیری...!!

  • سید مهدی

نظرات  (۷)


با مطلبی تحت عنوان چرا دشمنان امام هادی را انتخاب کردند؟
منتظر حضور و نظرتون هستم.
و همچنین اگر مایل به تبادل لینک هستید خبر بدید.
  • سید مهدی موسوی
  • من قایقم را گم کردم... یعنی همیشه توی این جزیره می مونم... تنهای تنها...
  • خادمین علمدار
  • سلام
    ممنون مطلب جالبی بود
    منم درجش کردم
    و اگر بمیری
    خودکار هم داشته باشی
    مدرک هم بگیری
    باز کار گشرت نمیاد و باقی ماجرا ...
    پس خودکار هم داشته باشی باز می میری !
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    برای اینکه بعد از مدرک کار گیرت بیاد
    باید خودت رو گم کنی
    بعدش کار گیرت میاد و پول در میاری و و و
    دنیا انتقام چه چیزی را از من میگیرد
    انتقام خنده هایم با تو؟
    این روزها قلبم زخمیست ...
    حال این روزهای من تقصیر کسی نیست
    سادگی،به سادگی کار دست ادم میدهد
    حاجی دانشگاه قبول شدم حسابداری

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی