نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۱، ۰۹:۱۷ ق.ظ

  • سید مهدی

نظرات  (۵)

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی دارید. ممنون میشم به وبلاگ من هم سری بزنید.
آخ که وقتی این عکسو آدم می بینه فقط یاد یه چیز بیشتر نمیافته اونم اینکه ای کاش توحیاط حرم روبروی اسمال طلا روی فرشهایی که هنوز ازنماز رو زمین مونده بشینیو فقط نگاش کنی باهاش دردو دل کنی چون فقط با آقاس که میتونی انقدر راهت دردودل کنی
  • سید مهدی موسوی
  • سلام
    چرا قمی ها قایق هاشون را نمی فروشن؟
  • سید مهدی موسوی
  • چرا من جزو لینک هات نیستم؟
    کتک میخوای؟
  • سهیلا اسوده مغانلو
  • اگه اجازه بدین میخوام وبلاگتون رو لینک وبلاگم کنم.و ممنون میشم وبلاگ من رو هم مطالعه کنید و در صورت صلاحدید وبلاگ من رو هم لینک کنید.
    با این اوصاف مطالبتون خیلی جالب و مورد پسند همه ی قشرهاست. ممنون از زحمتتون برای این وبلاگ قشنگ
    mighat-behesht.blogfa.com

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی