نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

آب بستن به فیلم یا توهین به مخاطب در سایه روشن

چهارشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۰، ۱۱:۴۱ ب.ظ
چه میکنن تازگی ها این فیلم سازای سیما

 

بعد از آب بستن به فیلم ستایش این بار نوبت سایه روشن بود .

شنیده بودیم امسال بارندگی ها خوبه اما گویا بیش از حد مجاز بوده و به فیلم ها سرایت کرده.

به این بارندگی اشک و مظلوم نمایی یه مواد فروش رو هم اضافه کنید.

آب بستن به فیلم یا تبلیغ ۱۳۷ یا شهرداری یا آموزش آشپزی و تبلیغ غذا های فرنگی که با صد تا جک و جونور حروم گوشت درست می شه.

پارتی بازی در استخدام و روی کار اومدن و بی کاری یه مدیر رده بالا در نشون دادن تمام قسمت های یه ساختمون به یه کارمند جزء که البته هنوز کارمند نشده و ...

بالاخره فروش فیلمشون به سیما متریه .نمیدونم متری چقد حساب میکنن.اما نوش جون

این از صد تا فحش برا مخاطب بدتره.

 

 

الحمد لله که محرم داره میاد و  وضعیت سفید باید زودتر تموم می شد وگرنه معلوم نبود اون هم چی می شد...!!!

 پی نوشت:

۱) این لینک هم بد نیست.بخونید...

  • سید مهدی

نظرات  (۲)

آه خوانی

...

من خمیدم زیر طوفان نگاه
ناگهان در دل شکستم جام آه

ریخت آب آه و دل بیتاب شد
دختر شب ناله ها بی خواب شد

آه من همرنگ برگ لاله است
شیون من هم اتاق ناله است

چون سکوت مبهم بودای دل
آه من می جوشد از صحرای دل

آه من فریاد بی پژواک من
رعشة آواز بس غمناک من

مثل یک کودک که خواهش می کند
آه من در دل نیایش می کند

آه من در لحظه های گنگ شب
نغمه ها از لاله ها دارد به لب

آه من در ناگهانی می وزد
دل درون پیلة غم می خزد

آه من ، ای آه من ، ای آه من
در شب غم بهترین همراه من
  • سارا امیدوار
  • با درود و احترام

    دوست گرامی از طریق تبادل لینک با تارنمای خوب شما آشنا شدم

    برای همکاری با هم پیشنهاد دارم که من شما را در دو تارنمای قدرتمندم لینک میکنم
    http://www.saraomidvar.mihanblog.com
    با پیج رنک 3
    http://www.alborzjobs.blogfa.com
    تارنمای رسمی مشاغل البرز با پیج رنک 1

    و خواهشی که از شما دارم این است که دو لینک مرا در تارنمای فوق العاده خودتان درج کنید و اطلاع دهید شما را با عنوان مورد نظرتان لینک کنم

    اطلاعات :
    ---لینک 1------------
    عنوان : مشاغل البرز
    توضیحات : بانک اطلاعات مشاغل البرز
    آدرس: http://www.alborzjobs.com

    ---لینک 2------------
    عنوان: سارا امیدوار
    توضیحات : شناخت سارا ، جستجو "سارا امیدوار"در گوگل !
    آدرس: http://www.saraomidvar.mihanblog.com
    --------------------------
    سایت مشاغل البرز با هدف خدمت رسانی به کلیه مشاغل و کارجویان استان البرز به صورت خیریه راه اندازی شده است
    ---------------------------
    لطفا تائید یا عدم تائیدتان را اعلام بفرمائید
    سپاسگزارم - التماس دعا
    سارا امیدوار مسئول روابط عمومی مشاغل البرز
    http://www.saraomidvar.mihanblog.com

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی