نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

ماه ربیع

شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۸۹، ۱۲:۲۶ ق.ظ

بوی فراق می دهد این گریه های من

ماتم گرفته شال سیاه عزای من

شرمنده ام که از غم زینب نمرده ام

آقا ببخش در گذر از این خطای من

پیامبر (ص) فرمودند :

هرکس مژده ی پایان صفز را بدهد من بشارت بهشت را به او می دهم.

من بشرنى بخروج الصفر بشرته بالجنة"، حقى بروسوى، اسماعیل، تفسیر روح البیان، ج ‏4، ص 325، دار الفکر، بیروت.

حلول ماه ربیع الاول  و لیله المبیت شب جانفشانی امیر المومنین (ع)بر شما مبارک.

بهشت نصیبتان باد...

پ ن:

۱) مقام معظم رهبری:

قیام ملت مسلمان مصر،

یک حرکت اسلامی و آزادیخواهانه است. من بنام ملت و دولت انقلابی ایران به شما ملت مصر و ملت تونس درود می فرستم و پیروزی کامل شما را از خداوند عزیز مسئلت می کنم. من به شما و قیامتان افتخار می کنم.

 

  • سید مهدی

نظرات  (۳)

سلام
ارمیا جان منبع حدیث رو می گی؟
ربیع الاول بر شما هم مبارک
انشالله در پناه حق آماده فاطمیه شوید ...
سه ماه مانده تا ....
سلام
ببخشید ارمیا یعنی چی؟
چه اسم عجیبی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی