نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

آقا گمانم من شما را دوست

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۸۹، ۱۱:۴۹ ب.ظ

 آقا گمانم من شما را دوست...

حسی غریب و آشنا را دوست...

نه نه!چه می گویم فقط این که

آیا شما یک لحظه ما را دوست؟

منظور من اینکه شما با من...

من با شما این قصه ها را دوست...

ای وای!حرفم این نبود اما

سردم شده آب و هوا را دوست...

حس عجیب پیشتان بودن

نه!فکر بد نه!من خدا را دوست...

از دور می آید صدای پا

حتی همین پا و صدا را دوست...

این بار دیگر حرف خواهم زد

آقا گمانم من شما را دوست...

  • سید مهدی

نظرات  (۱)

اسم شاعرش چی شد؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی