نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۸۹، ۱۰:۳۷ ب.ظ

 

آجرک الله یا صاحب الزمان

امسال فاصله ی یک هفته ای میان حادثه ی 11 سپتامبر و هشتم شوال موجب شد تا این متن نگاشته شود.

یک دهه قبل، نئوکان های کاخ سفید با خودزنی برج های دوقلو، اقدام به تصرف دوکشور مسلمان از خاورمیانه نموده و طی ده سال گذشته، هر 11 سپتامبر، بیاد کشته های دروغین این حادثه مرثیه سرایی نموده و از گوگل تا دیگر رسانه های غیر مجازی امریکا فریاد "وا امنیتا" سرداده اند.

87 سال قبل، هشتم شوال سال 1344 قمری فرقه صهیونیستی وهابیت، در اقدامی سیاه و نفرت انگیز دست به تخریب قبور ائمه بقیع (ع) و مکانهای محترم و مقدس دیگری همچون مزارهای مطهر حمزه سید الشهدا، مادر خلد آشیان حضرت امیر(ع)، ابراهیم فرزند گرامی حضرت رسول، حضرت عبدالمطلب، خدیجه کبری و... در مکه و مدینه کردند.

تکان دهنده تر آنکه این فرقه‌ی ضاله در ادامه این اقدامات جهنمی خویش تصمیم به بمب گذاری و تخریب گنبد شریف رسول اکرم (ص) می گیرد که به قدرت خداوند متعال، وهابی اقدام کننده به دلیل نامشخصی (صاعقه و یا...) روی همان گنبد هلاک شده و پیکرش به نحو معجزه آسایی در همان بالا و به گنبد طوری چسبیده که قابل جداسازی نبوده است، لذا روی جسد آن شخص را پوششی ایجاد کرده و آن بینه پس از گذشت نزدیک به 9 دهه هنوز هم قابل رویت است.

اما بعد:

شهر قم سال‌هاست که هر هشتم شوال در ماتم سالروز این جنایت دهشتناک سیاه پوش می شود. روز گذشته حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی، امام جمعه‌ی محترم شهرستان دزفول اعلام کرد که دزفول پس از شهر مقدس قم دومین شهر ی خواهد بود که از امسال به بعد هر هشتم شوال یکسره سیاه پوش خواهد شد.

یادمان باشد که همان انگلوساکسون‌هایی که دست پلیدشان 87 سال پیش از آستین وهابیت بیرون آمده و قبور بزرگان معنوی ما را با خاک یکسان کردند، 10 سال قبل نیز به‌نام واهی القاعده از آستین تزویر بیرون آمده تا با خیمه شب بازی 11 سپتامبر در منهتن نیویورک، هم زمینه اشغال دو کشور مسلمان را فراهم آورند و هم برای برگزاری مراسم هرساله‌ی 11 سپتامبر یک نماد جعلی بسازند، لذا باید متوجه بود که صهیونیزم بین الملل برای پیشبرد اهداف شیطانی خودگاهی به تخریب بقاع معنوی مسلمانان دست می‌زند گاهی دست به تخریب بقاع اقتصادی خویش.

ما چه؟

آیا سالروز تخریب بقاع مقدس سرزمین وحی را به عنوان نماد خون‌خواهی و مظلومیت مسلمانان و شیعیان نباید گرامی داشت؟ آیا با برگزاری یادبود هرساله‌ی این جنایت، نمی توان موج افکار عمومی مسلمین را برای جلوگیری از دفن مردگان کنونی وهابیون بسیج کرد؟ امری که تعمدا توسط این گمراهان ضاله، برای امحای تقدس و شناسایی اموات سرشناس و مقدس صدر اسلام صورت می‌گیرد؟

به‌نظر می‌رسد پرچمی را که امام جمعه محترم دزفول برای پیروی و حمایت از شهر مقدس قم برداشته اند، نباید تنها گذاشت.

  • سید مهدی

نظرات  (۴)

وای بحال ما
اگر بی تفاوت باشیم
آتش به گلستان شدن عادت دارد

شیعه به دلش عشق شهادت دارد

در آتش و بر نیزه نمیرد قرآن

ای کفر! خدا هنوز طاقت دارد
سلام
کاش مهدی به جهان چهره هویدا می کرد
گره از مشکل پیچیده ی ما وا می کرد
به امید ظهورش
موفق باشی
با سلام
با آل علی(ع) هر که در افتاد ور افتاد
یا علی(ع)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی