نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

کفن

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۸۸، ۰۳:۰۷ ق.ظ
بسم الله

امروز رفتم  سراغ کمدم و یه کم وسایل داخلش رو بهم ریختم.یه دفعه هوس کردم برم سراغ کفنی که از غلام گرفته بودم.یعنی براش از کربلا  آورده بودن و اون هم به من داده بود. میخواستم از اون کفن بنویسم که در حین نوشتم سراغ وبلاگ من او رفتم.خیلی خجالت کشیدم.آخه نوشته بود:

راستش اصلا نمیدانم چه کسی باب کرده زائران از نجف کفن بخرند ببرند بمالند به ضریح سیدالشهدا (علیه السلام)برای تبرک . دست هر کسی که کفن میدیدم کلافه میشدم .

ای بی کفن حسین جان .

چه قدر تا عاشورا باقی است

تاسوعا فرصتی برای بازگشت؟؟؟؟

نمیدانم!!!


۱)روز منحوس  و مزخرف تولد رییس جمهور اسبق

حالم بد شد

از خوردن شیرینی محروم شدم

 

  • سید مهدی

نظرات  (۵)

یکی برام نوشته بود
مگر به دشت کربلا کفن به غیر بوریا نبود
مگر حسین سر جدا عزیز مصطفی نبود .
یا علی مددی ...
جانم حسین
جانم حسین

ای جانان جانانم حسین
جانم حسین
جانم حسین
ای جان جانانم حسین
هر روز شیطان لعنتی خط های ذهن مرا اشغال میکند، هی با شماره های غلط زنگ میزند آن وقت من اشتباه میکنم و او با اشتباه های دلم حال میکند !
دیروز یک فرشته به من گفت: تو گوشی دل خود را بد گذاشتی آن وقت ها که خدا به تو زنگ میزد آخر چرا جواب ندادی؟ چرا برنداشتی؟
یادش به خیر آن روزها مکالمه با خورشید دفترچه های کوچک ذهنم را سرشار خاطره میکرد امروز پاره است آن سیم ها که دلم را تا آسمان مخابره میکرد !

اما با من تماس بگیر خدایا حتی هزار بار !
....وهیچ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی