نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

خدای عزیز من ,

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۸۸، ۰۲:۱۴ ب.ظ
این چند خط  به نام توست ,

خدای من ,

            

 به نام تو که همیشه به سادگیم میخندی و اجازه میدهی این مردابها آبدیده ام کنند

 و من بوی دستانت را وقتی نجاتم میدادی مزه مزه کردم . 


    الهی , الهی , الهی


اگر نیستم هر انچه بودم ولی تو همانی که بودی

 
یا غفار و یا غفار و یا غفار .

خدایا!

مایوسم مکن آن زمان که درماندگی ام شدت می گیرد و به جرم کم طاقتی دست رد به سینه ام مزن و به جرم کم طا قتی مرا از درگاهت مران.

 

خدایا!

من از تو صبری زیبا و گشایشی نزدیک می طلبم.

  • سید مهدی

نظرات  (۴)

سلام
من یک دانشجو از قشر متوسط هستم که به لطف خدا و با کمک سی ان 3 دارم یک پول دار واقعی میشم. شما هم اگر علاقه مندید بدون هیچ سرمایه ای پول دار شوید، به وبلاگ من سری بزنید و روی لینک «ماهیانه 500 هزار تومان درآمد تضمینی داشته باشید» کلیک کنید و بقیه ی کارها رو خیلی راحت انجام بدید. مطمئن باشید ضرر نمی کنید
سلام...
کم کم داریم به شبهای قدر نزدیک میشیم....
داریم به شبهای قدر نزدیک میشیم... پس قدر خودمان را بدانیم که دوباره قادر هستیم (انشاالله) شب های قدر را درک کنیم... (باز هم انشاالله ، چون اگر او نخواهد توفیق پیدا نمی کنیم..)

........................................آخرین مطالب در آستان غدیر:
*جدیدشب قدر و اجابت دعا
*جدیداعمال شبهای قدر
*جدیدرابطه شب قدر با امام عصر ارواحنا فداه
*جدیدلینکهای مفید در زمینه شبهای قدر
*جدیدتصاویر ویژه شب های قدر
*جدیدمداحی مخصوص شبهای قدر


********************اما این شبها فرق آسمان هم شکافته می شود...

*جدیدآیات نازله در وصف على علیه السلام (1)
*جدیدآیات نازله در وصف على علیه السلام (2)
ریدی
اذان را که گفت ...

نماز صبح را شروع کرد ...

به سلام نماز نرسیده بود که ناگاه .........

---------------------------------
با زهر وضو گرفت شمشیر و سپس
بر فرق علی نشست و قرآن وا کرد
--------------------------------
یاعلی
مهدی ..................

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی