نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۸۷، ۰۶:۰۳ ب.ظ
سناریوی دلتنگی (شعر)

دو بخش دارد : با ... با ... که می شود بابا

همین که هست در آن قاب عکس ، آن بالا

همین که زل زده بر چشم های غمگینم

نشسته در دل سنگر کنار آن آقا

همین که نیست که همبازی ام شود گاهی

اتاق با نفسش گر بگیرد از گرما

همین که نیست کشتی بگیرد او با من

و گاه لج کنم و بد شوم و او دعوا ...

همین که نیست که با هم به مدرسه برویم

و یا به مسجد ، هیئت ، خرید یا هرجا

همین که نیست که ما را مسافرت ببرد

شلمچه ، تهران ، قم ، مشهد امام رضا

همین که نیست بگوید : صد آفرین پسرم !

همین که نیست کند کارنامه ای امضا

***


چرا زقاب تکانی نمی خوری ای مرد

چرا سراغ نمی گیری از من تنها

نگاه کن همه نمره های من عالی

نگاه کن تو به این برگه حضرت والا !

***



به گریه سر روی زانو نهاد و خوابش برد

و قاب عکس زمین خورد مثل یک رؤیا

نشسته بود پدر در کنار او با شوق

و بوسه می زد و می گفت مرد من بر پا !

ببین کنار تو هستم بلند شو خوش خواب

آهای مرد حسابی بگیر دستم را

***

کشید چفیه به چشمان ابری و باران ...

گرفت خودکار از دست کوچکش بابا !


پروانه نجاتی
  • سید مهدی

نظرات  (۶)

این نجاتی آدم را به آتش میکشد به راستی .
یا علی مددی ...
  • آشنای غریب
  • سلام مهدی جان
    ما رفتیم
    دعامون کن
    دلم خیلی واست تنگه
    یاعلی
    سلام
    ممنون از شعر زیبایی که تو وبتون گذاشتین!
    مانا بمانی...
    یا علی
    سلام .امیدوارم شاد باشین.
    ببخشید دیر شد نظر دادنم ولی امدم.
    وبلاگتون خیلی جالبه و خیلی پر محتوا است.
    تبریک می گم.
    امیدوارم موفق وسر بلند باشید.
  • محمد خسروی
  • خیلی عالی که انقدر برات تبریک می گن و بهت ابراز لطف می کنن ولی کسی خبر دل آدما نداره . نمی دونن چه قدر دلا رو شکستن یا کسی رو که دلشو شکستن الان دارن تشویقش می کنن . به حر حال مو فق باشی ای کاش ما هم 1روز آدم بشیم یا علی
    سلام
    وب زیبایی دارید دارای محتویات جالب وجذابی است
    ممنون میشم به وب من همسری بزنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی