نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۸۷، ۰۲:۰۰ ب.ظ
این چند خط  به نام توست ,

خدای من ,

             خدای عزیز من ,

 به نام تو که همیشه به سادگیم میخندی و اجازه میدهی این مردابها آبدیده ام کنند

 و من بوی دستانت را وقتی نجاتم میدادی مزه مزه کردم . 


    الهی , الهی , الهی


اگر نیستم هر انچه بودم ولی تو همانی که بودی

 
یا غفار و یا غفار و یا غفار .


پ/ن:

۱)ایام رحلت رسول مکرم اسلام و شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی تسلیت باد

 ۲)در آستانه سالروز رحلت رسول خدا(ص)ایراد شد؛

خبرگزاری فارس: مجتهد شبستری با جسارت به ساحت پیامبر اعظم (ص) ،قرآن کریم واسلام، عصمت پیامبر (ص)را به تمسخر گرفت.

۳)آخر یه روز شیعه برات حرم میسازه...

 ۴)قربون کبوترای حرمت امام رضا...

 

  • سید مهدی

نظرات  (۹)

سلام دوست گلم
وبت خیلی عالیه .....
به منم سر بزن .خوشحال می شم
دیوار یخی... اولی چیزی که به ذهنم رسید
.
.
امیرخانی و دوستان ...دومین چیز
.
.
از شهر خسته ام ... این به ذهنم نرسید , همیشه باهامه
.
موفق باشی
باسمه تعالی
سلام علیکم
فرموده بودید:
یه سوال
برنامه ای هست که اس ام اس های گوشی رو توی کامپیوتر بریزه؟؟؟
بله هست
برنامه MyPhoneExplorer
سلام زیبا بود به من هم سر بزن از خواندنشون پشیمون نمیشه ما هم یه عاشقیم که خدا دردمونو می دونه راستی اگر با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن و اگر هم زحمتی نیست من رو با اسم زعوس لینک کن ممنون
با سلام.
حلول بهار رو تبریک می گم.
به اندازه ی قدمت بشر، خدا به گونه های مختلفی فرض شده. این دوستان ما هم خداشون اینجوریه. خدایی که اگه روشنفکر بازی در نیاره آبروی بنده هاش پیش؟؟؟ می ره.
سلام
خیلی وقت هست که ما رو تحویل نمی گیرید دوست عزیز
من بروز کردم وقت کردی بیا و نظر بده .
به امید دیدار
دلم برا حرمت پر میزنه
سینه برای تو دلبر میزنه
چقدر خوب که ما ائمه رو دوست داریم /
یا علی مددی...
سلام
خوب باشین آقای ارمیا
تصادف جالبی بود
البته تصادفا تصادف جالبی بود...
شاد باشین و مانا
یا علی
سلام
وب جالبی دارین...
موفق باشین
یا علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی