نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

دلم برا حرمت پر میزنه

جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۸۷، ۰۷:۱۴ ب.ظ


 

من آهوی افتاده در دام رضایم
  شادم که از دم عاشق مولا رضایم

 من خاک حرمش به چشم سرمه کردم

 بوسیدم آنجارا وحج عمره کردم   

ای افتخار ما ! 

به تو می بالیم و به تو می نازیم...
 به کرمت...به نظرت...به وجودت... به حریمت...

به لطفت که هر بی پناهی را زیر سایه اش در بر گرفته است...

 وبه نگاهت که هرقلب ملتهبی را آرام می سازد...


 ای امام رئوف!

در این دریای پر تلاطم وسوسه ها ودر این سیاهی شب های عصرغیبت،

چشمان ما به درگاه نجات بخشت خیره شده،

تا که گوشه چشمی بر این بیچارگان آستانه غرق وگمراهی  افکنی

  واز این گرداب غفلت رهایی بخشی.

ای مهربان!

دل مجروح داغ دیده ازهجران ما به پنجره فولادین عطوفتت گره خورده

 وچشمان غیبت دیده ما خاک آستان حضورت را سرمه کشیده است...

ای شفا بخش!

 دریاب مارا...


اللهم انّی وقفت علی باب من ابواب بیوت نبیک صلواتک علیه واله...


واعلم انّ رسولک وخلفائک علیهم السلام اَحیاءٌ عندک یرزقون،

 

یرون مقامی ویسمعون کلامی و یردّون سلامی...


وفتحتَ باب فهمی بلذیذ مناجاتهم...


  • سید مهدی

نظرات  (۱۵)

  • تبلیغاتچی
  • سلام
    فروشگاه اینترنتی ما تاسیس شد
    فروش انواع نرم افزار های آموزشی برنامه نویسی
    " " بازی های جدید دنیا
    " " فیلم و کارتون های روز دنیا

    و صدها محصول دیگر که با کییت و بسته بندی عالی در معرض فروش میباشد


    شرکت بزرگ ایران مارکت سنتر خرید شما را تضمین میکند
    شما میتوانید به صورت کاملا رایگاه عضو سایت شوید

    در ضمن خوشحال میشویم که با شما تبادل لینک کنیم

    www.resaneh2008.blogfa.com
    www.resaneh.mihanblog.com
    www.youman37.blogfa.com

    با تشکر از شما
    دیگه نگام نمی کنی با غصه دارم میزنی
    هر چی میگم دوست دارم ولی کنارم میزنی

    چیز زیادی نمیخوام فقط منو رها نکن
    مثل غریبه ها آقا به صورتم نگاه نکن....
    دل همه از دل من پاک تره!شما سلام منو به آقا برسونید شاید دلش به حالم سوخت...
    با سلام گرامی

    ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع) بر شما مبارک

    سخنی از یک دوست به روز شد

    التماس دعا
    تبریک میگم میلاد امام رئوف رو .

    عجب عکس زیبایی
    یا علی مددی ...
  • یک یوسف ارزان !
  • وااااااااااااااااااااای !
    چه عکس قشنگی
    واقعا باهاش حال کردم !!!
    و همین طور با این اذن دخول ...
    پیشاپیش تولدش رو تبریک می گم
    از خدا بخواید تمام دلتنگا بتونن برن اونجا
    سر اسمتون اومدم سر بزنم
    ارمیا
    منظورتون ارمیای اولین رمان امیر خانیه یا ارمیای بی وتن ؟
    گرچه هر دو عجیب بودن
    ...
    بازم با این عکس حال کردم
    التماس دعا
    یا علی
  • آرش - اسلام در اروپا
  • به نام دوست که هر چه هست از اوست

    آن گاه که درهاى آسمان گشوده شد
    و پرتوى از نور رخشان امامت بر زمین تابید
    مژده اى شادی بخش
    دلهاى زمینیان را فراگرفت
    و تاریکناى سلطه گرى و هواپرستى
    با زایش رهبرى ربّانى و رهاننده
    به رسوایى افتاد

    یازدهم ذى القعده سال ۱۴۸ هجرى که امام رئوف ما زاده شد
    و على بن موسى الرضا علیه السلام
    به عنوان سرچشمه اى از
    نیکى ومهربانى وهدایت
    رخ نمود
    پناهگاهى پدید آمد که خدا پرستان را در خود گرد آورد

    زاد روز آن رهبر هشتمین بر شیفتگان حضرتش خصوصا شما دوست و سرور گرامیم خجسته باد
    با سلام.
    عرض تبریک.
    عیدت مبارک عزیزم
    وقتی نوشته ی یوسف ارزان رو خوندم خنده ام گفت
    یادش بخیر چقدر وقت میذاشتیمو سر ارمیای ارمیا و ارمیای بی وتن بحث میکردیم.....
    تا دم مرگم بگویم بی عدد
    یا رضا یا ضامن آهو مدد
    مبارک باشه(با تاخیر!!!)
    یه توک پا سر زن
    یا حق
    اسم چمران معروف‌تر از خودش بود وقتی عکس‌اش رسید دست اسراییلی‌ها تازه با خودشان فکر کردند «این یارو همان خبرنگاره نیست که می‌آمد از اردوگاه ما گزارش بگیرد؟» آن‌ها هم برای سرش جایزه گذاشتند
    از سنگ هم گذشتم و آهن شدم ولی! دارم ز جنس پنجره فولاد می شوم! عمریست زیر سایه ی دستت نشسته ام جز تو رضا به هیچ کسی دل نبسته ام
  • خودم و خودت
  • میلاد با سعادت موسی ابن الرضا ضامن آهو مبارک باد التماس دعا

    به روزم خوشحال میشم به من هم سری بزنید.
  • آرش - اسلام در اروپا
  • سلام عاشق امام رضا

    ما را هم رفتی ژیش خواهرش دعا کن

    دعا یادت نره

    التماس دعا
  • مامانی هستی (سایه صبور)
  • سلام به دوستان خوبم

    بدینوسیله خواستم به اطلاع دوستان برسانم که اخیرا" به نام حقیر در وبلاگهای دوستانم پیامهایی مشاهده شده هم به صورت خصوصی (که بعضی از دوستان لطف کرده و با شناختی که از من داشته اند برایم ارسال نموده و مرا مطلع کرده اند ) هم عمومی که مطلقا" آنها را تکذیب میکنم . معمولا" پیامهای خصوصی نمیگذارم مگر ضرورت داشته باشد و همه نوع پیامگذاریم را میدانید.والسلام .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی