نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

تا...

شنبه, ۴ آبان ۱۳۸۷، ۰۹:۲۵ ب.ظ
گفت دوستیم...؟

گفتم دوست دوست...؟

گفت تا کجا...؟

گفتم دوستی که تا نداره...

گفت تا مرگ...

خندیدم گفتم من که گفتم تا نداره...

گفت باشه تا پس از مرگ...

گفتم نه نه نه نه تا نداره...

گفت قبول تا بهشت تا جهنم تا هرجا که باشه دوستیم...

خندیدم گفتم تو براش تا هرجا که دلت می‌خواد یه تا بذار اما من اصلا براش تا نمیذارم.

  • سید مهدی

نظرات  (۵)

به نام حضرت دوست



سلام مومن خوب خدا
سلام برادر


دل به دل راه دارد
من هم امروز خیلی دلم گرفته



کاش بشود بیایی و دیدار را تازه کنیم




دعایم کن که سخت گرفتارم





در پناه حضرت دوست
با سلام

مطلب زیبایی بود...

در مورد جلسه نقد به روز شدم...

خوشحال می شم تشریف بیارین...

التماس دعا
سلام
کاش ان لحظه که تقدیر تو شد هستی من
می سپردم که مواظب باشید
جنس این جام بلور است
و پر از عشق و غرور
مبادا بازیچه شود
میشکند میشکند
موفق باشی
خوبه اون دوست لااقل جوابتون رو داد!
خوبه که خندید و جواب داد!
نه اینکه بخند و بره....
سلام علیکم
اگرچه که تا ندارد. از ان جهت که یگانه است.
و اگرچه که تا ندارد، از آن جهت که غایت بردار نیست. هدف نمی شناسد. باید پیش رفت. توی مسیر هی همان می شود که باید.
توی مسیر همان است که دنبالشیم. آخر خطی در کار نیست.همه اش توی مسیر است. کیفش. فیضش. حالش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی