نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

یا مطلع علی النیات ادرکنی

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۸۷، ۱۱:۱۵ ق.ظ

 


خیالک فی عینی و اسمک فی فمی؛
و ذکرک فی قلبی, الی این اکتب
.


خیال تو مقیم چشم است
و نام تو از زبان خالی نیست
و ذکر تو در صمیم جان جای دارد.
پس نامه پیش کی نویسم؟

این الرجبیون

 
این الرجبیون؟

این چه ندای است در آسمان!؟

این ندای ملائکی است که در آسمان صدا خواهند میزنند.

کجا هستند مومنان و مومناتی که رجب را درک کنند؟

کجا هستند کسانی که در این ماه آتش دوزخ را از خود دور کنند و به باغ ارم برسند؟

دوباره صدای این الرجبیون ملائک بلند است و شاید ما خواب باشیم و از قافله رجب عقب بمانیم

این الرجبیون

  • سید مهدی

نظرات  (۱۹)

سلام
اولاً رجبتون مبارک!
بعدش یه پیش‌نهاد برای این‌که شعرت خواناتر بشه و این‌قدر به‌ت گیر ندن!
می‌شه این‌جوریش کرد:‌ «دلم شکسته تر از شیشه‌های شهر شماست»
  • زینب اسماعیلی
  • سلام.
    هرچند که لکل جدید لذه، ولی دیگه نه انقدر.
    این خوبه دیگه. دیگه عوض نکنید.
    هی این مهربون واسه ما راه گذاشته، هی ماه گذاشته....... اما ما هنوز هم توی بیراهه های بی ستاره می چرخیم.
    موفق باشید.
    برای طرح هم دعا کنید.خیــــــــــــــــلی
    با سلام

    هم نامه ی نانموده دانی ... هم نامه ی نانوشته خوانی

    خیلی خوب بود آقا ارمیا

    قرار بود به ما هم سری بزنید

    التماس دعا
    سلام بر اشکستان

    و ما ادراک شهر الرجب

    و عجیب تر آنکه ماه رجب در شعبان طلوع می کند

    زیباست

    ارادتمند

    جوشقانی
    سلام
    ماه رجب ماه خداست
    و اگر در تپش آب خدا را دیدی
    به خدا بگو: حوض ماهیها هم بی آب است
    ممنونم از حضورت و محتاج دعاتونم
    موفق باشی
  • دیجیتال تروریست
  • مخلص هر چی ارمیاست
    سلام. ممنونم از اینکه وبلاگ من را قابل دونستید. فکر نمی کنم مشکلی باشه ولی بهتره اسم وبلاگ و اسم پدر شهیدم هم آورده بشه. اگه می شه اسم نشریه رو هم بگید.
    دوست گرامی سلام
    و باز این جمعه هم به غروب رسید و او نیامد
    و جز بغضی که در گلو نشسته و چشمانی اشگبار و انتظار جمعه ای دیگر چیزی نماند
    فرا رسیدن ماه رجب المرجب و میلاد شکافنده علوم امام محمد باقر (ع) را بر شما تبریک عرض می کنم . برای ظهورش از صمیم قلب دعا کنیم.
    سلام عزیزم مرسی با مطلاب آموزندت خوشحال میشم پیش من بیای
    سلام ارمیا جان
    انگار من ّاو رو فراموش کردی نه ؟
    آخه مگه میشه
    آخه مگه من او از ارمیا جداست
    یا
    ارمیا از من او جداست
    کجایی عشقی
    حکما سرت شلوغه
    خیره انشا ء الله
    خیلی التماس 2 آ دارم ها
    یا علی مددی ...
    سلام
    درگیرم با دلم
    دعام کن
    سلام

    از کلیه سروران عزیزم که درمراسم رای گیری بهترین وبلاگ نقد شده

    در فصل بهار وبلاگ یک بهانه را انتخاب نموده و در امرخیر هدیه

    منظور به ایتام که به همه شما تعلق داشت مشارکت نمودند کمال تشکر

    و سپاسگزاری را دارم باشد که این عمل شما مورد رضای خداوند قرار

    گیرد و دراین ماه عشق بندگی حاجات مورد نظرتان اجابت گردد.

    امروز عید فطر دیگری بود



    وان تدخلنی فی کل خیر. وان تخرجنی من کل سوئ اخرجت محمد وآل محمد

    ارادتمند جوشقانی

    سلام ارمیا جان
    باورت میشه من هنوز نتونستم بی وتن رو بخونم
    یا علی مددی ...
  • ستاره سهیل
  • سلام
    وصال یار با یک مناجات نامه به روز شد.
    منتظر حضورتان هستم.
    در پناه حق
    التماس دعا
  • روابـــــــط عمــــــــومــــــی
  • سلام دوست عزیز

    در ادامه ی جلسات نقد وبـلاگها

    این هفته با نقد وبلاگ از خواب تا مرگ (http://fpi.persianblog.ir ) در خدمت شما دوست عزیز هستیم

    نویسنده وبلاگ : پیمان دانشفر

    لذا بدینوسیله از جنابعالی دعوت می کنیم تا با حضور خود موجب گرمی بیشتر این محفل فرهنگی گردید

    زمان : یکشنبه بیست و سوم 23 تیرماه 1387 ساعت 17 الی 19

    مکان : یوسف آباد - پارک شفق - فرهنگسرای دانشجو - سرای کتاب
    سلام
    رجب برای همه مبارک
    این عیدیه قابل دار مال تمام کسانیه که قرار است وقتی ندای این الرجبیون می آید لبیک گویند:
    حضرت امیر المومنین(علیه السلام):
    تقوا یعنی اگر اعمالت را در طبقی گذاشتند و در عالم چرخاندند در بین اعمال تو عملی نباشد که موجب خجالت تو شود.
    میلاد مولا مبارک
    اعتکاف خوش!و برای ما هم دعا کنید.همه...
  • تجمع پاراچناری ها در تهران
  • در اعتراض به جنایات گسترده وهابیون در مناطق قبایلی پاکستان به ویژه منطقه شیعه نشین پاراچنار و سکوت مجامع بین المللی نسبت به اقدامات وحشیانه و غیرانسانی طالبان، طلاب پاکستانی حوزه علمیه قم فردا چهارشنبه نوزدهم تیر ماه در مقابل سفارت پاکستان و دفتر سازمان ملل در تهران تجمع خواهند کرد.
    منتظرتان هستیم...
    سلام برادر گرامیم
    خسته نباشی کلاس خوب می گذره!؟!؟
    مومن تو این هدر ها که اسموبلاگ رو ننوشتی ؟!
    بهر حال دستت درد نکنه اگه بتونی فایل اصلی رو هم برام بیاری شاید بتونم توش دست کاری کنم و اسم وب سایت رو بزنم.
    یاعلی . علوی باشی
    زیبا بودند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی