نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

تو که خود خال لبی

شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۸۷، ۰۱:۴۸ ب.ظ

پی نوشت را حتماً بخونید

بسم الله الرحمن الرحیم

داغ های همه ی تاریخ را ما به یکباره دیدیم...چرا که ما امت آخر الزمانیم و خمینی این ماه بنی هاشم میراث دار همه ی صاحبان عهد بود در شب یلدای تاریخ.

ما را گمان این نبود که بعد از او بمانیم. اما او رفت و زمین ماند و ما نیز بر زمین..در این پهنه ی بی منتهایی که عقل راه به جایی نمی برد.

...........................

هر از چند گاهی بر خلاف معمول و متداول اگه 7 کانال  تلویزیون رو بگردی شاید یه برنامه خوب گیر بیاری. البته اصلاً هدفم قصد تخریب تلویزیون و مدیریت اون نیست.یکی از این برنامه ها که قبلاً هم با یه اسم دیگه پخش میشد و الآن اسمش یه کم تغییر کرده تونسته مخاطب های خاص خودش رو پیدا کنه و به قول معروف برنامه مشتری پسندی شده برنامه مثلث شیشه ایه .(نمیدونم چرا بازم دارم به تلویزیون گیر میدم)

اما توی یکی از این برنامه ها که شب 14 خرداد پخش شد مهمون برنامه تا تونست خودش رو به امام چسبوند و نزدیک کرد. البته در انقلابی بودن ایشون حرفی نیست اما این که در یک برنامه زنده تلویزیونی یه نفر بیاد و کلی از خودش تعریف کنه و خودش رو تا جایی که میخواد بالا ببره  و دیگران رو تخریب کنه  در شان تلویزیون نیست.

چن تا سوال دارم

آیا به غیر از ایشون در زمان انقلاب شخص دیگه ای نبود  که بیاد یه کم از انقلاب حرف بزنه و کمتر منیت به خرج بده؟؟؟

ایشون به شدت از مبارزه با بی حجابی انتقاد میکردن  و این درحالیست که این وضع حاصل 8 سال دولت اصلاحات و 4 سال مجلس ششم

ایشون ادعا میکنه که به بهترین نحو ممکن مجلس رو اداره کرده.اما تا اون جایی که من میدونم شاید بدترین مجلس در طول انقلاب بوده و حتی خیلی از مسئولین سعی میکنن کمتر در مورد خارات اون مجلس صحبت کنن. مجلسی که برخی از دوستان همیتن آقا بیش از چند صد ساعت غیبت و تاخیر تو پروندشون ثبت شده

مجلسی که اولین مصوبات  در خصوص مزایا و حقوق نمایندگان مجلس بود

ایشون باز هم به اون ادعای بی موردشون در خصوص خوابشون میپردازن و این رو همه میدونن که ادعای پوچ و بی اساسیه. بهتره ایشون یه سر به آرشیو اخبار صدا و سیما و کانال شش بزن و ببین تا چه ساعتی و با چند رای از نفر قبلی عقب تر بودن و زمانی که آرای تهران رو مجدداً کم کردن ایشون یک دفعه جلو افتادن

 

  • سید مهدی

نظرات  (۱۷)

سلام
احسنت!
من شعر آقا رو حفظ نیستم ولی گمونم بیت قبل آخر باید این‌طور باشه:
واعظ شهر همه عمر بزد لاف منی
دم عیسای مسیح از تو پدیدار شدی
درسته؟
یا علی
سلام.مطلبتون خیلی خیلی خیلی قشنگ بود!خسته نباشید.ببخشید می شه بگید شما از کی اسمتون ارمیاست؟آخه لجم در میاد!تا حالا همیشه همه ی کامنت هام و رمز عبور هام ایمیلم و هر چی که شما فکرشو کنید ارمیا بود و مص..!از همون وقتی که ارمیا چاپ شد و خوندمش.یعنی دوم راهنمایی!شما از کجا اومدید یهو؟؟؟؟
از او پرسیدم آیا من هم شهید می شوم؟ گفت : به زودی به ما می پیوندی!
معبر آماده است خط شکنان بسم الله!
سلام ارمیا
خیلی خوب و به جا این مطلب را استفاده نموده بودی من هم فکر میکنم بیت آخر یه جور دیگه است
راستی به ما دیگه سر نمی زنی وقت کردی یه سر بزن
یا علی
doost dashtan ra bayad az barg amokht . vaghti zard mishe vaghti mimire vaghti az derakht joda mishe bazam paye hamon derakht miofte
با سلام

دو تا شعر عالی بودند ..... خیلی حال کردم

ای خوش آن روز که پرواز کنم تا بر دوست
................................................به هوای سر کویش پر و بالی بزنم
التماس دعا
با عرض سلام و تسلیت سالروز شهادت خانم فاطمه زهرا (س) و فرزند شایسته اش(ره)...
این روزها جای خالی او ، بغض سنگینی را بر سینه می فشارد...
خدا خیرت دهد دعایم کن.
اجرکم عندالله
  • بهمن ( مکتب الشهدا )
  • سلام دوست عزیزم
    شهادت حضرت زهرا (س) را به شما و خانواده محترمتان تسلیت می گویم
    منتظر شما هستم
  • حجره ی دانشجویی یک بسیجی
  • سلام.
    برنامه رو ندیدم(متاسفانه). وقتی فهمیدم کلی کفری شدم که حالا چرا آدمی که هی ادعا می کنه که الان شرایط کشور برای یاران امام سخته؟(حرف حقی است در خدمت باطل)
    فکر می کنم تصمیم گیرنده ی اصلی این برنامه مجریش باشه که خوب غیر از این ازش انتظاری ندارم.
    (باید برنامه ای رو که نهاد تو دانشگاه گذاشته بود می بودید. بدون توجه به محتوی و تاثیر برنامه و شان دانشگاه از ایشون و 2 بازیگر که خواهرمون کلی آدم سرشناسی بود دعوت کرده بود. گند زد.- نهاد بیشتر منظورم بود -)
    توی تموم این سالها که دلم می خواد تلویزیونمون رو خالی کنم و توش جک و جونور پرورش بدم تنها برنامه ای که به دلم نشست و برای دست اندر کارانش دعا کردم"سیره ی عملی امام روح الله " بود.
    با سلام
    آقا چرا اسمشو نمی گی ؟؟؟؟ من که می دونم کیه!!!!!!
    واقعا از ریش سفیدش خجالت نمی کشه......؟؟؟؟؟
    ......
    التماس دعا
    سلام
    منم رحلت امام، این برگ مرد تاریخ رو بهتون تسلیت میگم
    و در مورد مطلب دومتون هم فقط اینو میتونم بگم که بنام دین سر دین را شکستند
    موفق باشید
  • بنت الهدی صدر
  • شعر آقا را خوانده بودم... دوباره هم... خواندم


    سلام
    تسلیت باد


    یا علی
    حجره ی دانشجویی وقتی برنامه رو ندیده حق نداره با خوندنه نقد آبکی و یه طرفه ی شما به قاضی بره!
    به قول آقای احمدی نژاد :وقت نقد آدم باید 2 تا به خودش بگه 1 دونه به دیگری!نه برعکس!یعنی کاری که شما ها می کنید..
    خدا هدایتمون کنه.التماس دعا
    خدا را شکر که هنوزم بعضی ها توی این جامعه ی خواب بیدارن

    اشاراتتون خیلی به جا بود

    حق نگهدارتون

    یا علی مدد
    یادمه اول دبستان بودم.
    قرار بود دکلمه اجرا کنم سر صف!
    این شعر امام(ره) رو انتخاب کردم.
    نمیفهمیدم معنیشو! ولی خیلی دوسش داشتم.
    اجرا کردم!
    بچه ها همه هاج و واج.
    منم بدتر ازهمه
    آخرش گفتن بهم این دوست که میگفتی کیه کلک؟!
    ممنون یاد ایام زنده شد

    در دل نوا هم گفتم.
    با"هرکاری" به شدت مخالفم
    اوکی ارمی؟!

    یاعلی
  • مهدی خانعلی زاده
  • سلام
    خیلی جالبه.من هم همزمان همین اشعار رو روی وبلاگم گذاشته بودم.حس خوبیه.انشاالله که خود حضرت امام شفیع ما در روز جزا باشند.
    یا علی
    باسمه تعالی
    سلام علیکم
    خسته نباشید
    با کلاس شعری آقا احتمال میدم این شعر از ایشون نباشه(مخصوصا محتوای دو بیت اول این احتمال رو قوی تر می کنه)
    اگه آدرس خوبی داری بگی خیلی خوبه
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی