نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

روز از نو روزی از نو

جمعه, ۱۶ فروردين ۱۳۸۷، ۰۷:۱۲ ب.ظ
سلام

 

فردا شنبه است

بازم باید بریم سر درس و مشقمون

روز از نو روزی از نو

اصلاً حسش نیست

کاش فردا تازه اول عید بود

.............................................


 من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم

 چشم بیمار تو را دیدم و بیمار شدم

فارغ از خودشدم و کوس «انا الحق»بزدم

 همچو منصور خریدار سردار شدم...

غم دلدار فکنده است به جانم شرری

که به جان آمدم شهره بازارشدم....

درمیخانه گشایید به رویم شب و روز

 که من ازمسجد و از مدرسه بیزار شدم

جامه زهد و ریا کندم و بر تن کردم...

خرقه پیر خراباتی و هوشیار شدم...

واعظ شهر که از پند خود آزارم داد

به دم رند می آلوده مددکار شدم...

      بگذارید که از میکده یادی بکنم...       

من که از دست بت میکده بیدار شدم

    روح الله الموسوی خمینی

در جواب شعر بالا  حضرت آقا فرمودند:

توکه خود خال لبی از چه گرفتار شدی

تو طبیب همه ای از چه تو بیمار شدی

تو که فارغ شده بودی ز همه کون و مکان

دار منصور بریدی همه تن دار شدی

عشق و معشوق و غم دوست بزد بر تو شرر

 ای که در قول و عمل شهره بازار شدی

مسجد و مدرسه را روح و روان بخشیدی

ای که بر مسجدیان نقطهء بیدار شدی

خرقهء پیر خراباتی ما سیرهء توست

 امت ازگفته در بار تو هوشیار شدی

واعظ شهر همه عمر بزد لاف مسیح

 دم عیسی مسیح از توپدیدار شدی

یادی از ما بنما ای شده آسوده ز غم

 که بریدن ز همه خلق و به حق یار شدی

سیدعلی حسینی خامنه ای

خداییش چه حالی میکنن اونایی که شاعرن

اما هنوز هم

میگم روز از نو روزی از نو
فردا باید برم سر درس و مشق

  • سید مهدی

نظرات  (۲)

سلام قالب وبتون واقعا زیباست
حتما بیاااااااااا
شلام صورتی
.
.
.
.
.
بییا.
.
.
.
.
زودتروبییا
.
.
.
.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی