نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

اندر دل من قرار و آرام نماند

يكشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۸۶، ۱۱:۵۷ ق.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

و اذ قال ابراهیم رب ارنی کیف تحیی الموتی

گویند کسی با محبوبی سر و سری داشت  و عاشق و دلباخته او بود تمام سعی و تلاشش این بود که کاری انجام دهد تا محبوب و معشوق با او سخنی بگوید. اما معشوق همواره امتناع میکرد  و عاشق بیچاره را نا کام میگذاشت. از قضا روزی متوجه شد که معشوق علاقه مفرطی به جواتهر و گوهر دارد. تمام دارایی اش را داد تا یک دانه گوهر خرید  و در کنار آن سنگی قرار داد تا با آن سنگ گوهر را بشکند.معشوقه و محبوب تا این صحنه را  دید طاقت نیاورد و گفت: چه میکنی؟

عاشق بیچاره گفت: آن میکنم تا گویی چه میکنی.

اندر دل من قرار و آرام نماند

دشنام فرست اگرت پیغام نماند

ابراهیم علیه السلام مشتاق کلام حق و سوخته خطاب او بود.آتش مهرش زبانه زد و گفت: خدایا بنمای مرا تا مرده را جون زنده کنی؟

گفت ای ابراهیم ایمان نیاوردی؟

گفت :آری لکن دلم از روی شنیدن کلام تو در سوز و عشق تو لبریز شده. خواستم تا گویی ایمان نیاوردی.مقصود همین بود که گفتی و در دلم آرام آمد.

آرام من پیغام تو

وین پای من در دام تو

راستی معشوق ما کیست؟ او چه میپسندد؟ یا اینکه ما چه برای عرضه به او داریم؟

عاشق خدا باش تا معشوق خلق شویان شاء الله  ادامه دارد

  • سید مهدی

نظرات  (۱۱)

  • سید گردان تخریب
  • بنام خدا
    با سلام..بچه ها هنوز زهره مریضه!!!
  • غریبه آشنا
  • سلام
    بازم مثل همیشه
    اصلا حرف نداری.
    وصال یار آپ شد
    منتظرتونم
    یا علی
  • محمد طاهری
  • سلام . خوب فهمیدی . اگه امسال خدا عمر بده عازم جنوب هستم . اما متفاوت با بچه های راهیان نور . وتسه جزئیات بیا تو وبلاگم .
    ولی در مورد التماس دعا از کسی خواهش کردی که خدا می دونه جوابش رو می دن یا نه !
  • منتظران مهدی(عج)
  • در جوانی غصه خوردم هیچ کس یادم نکرد
    در قفس ماندم ولی صیاد آزادم نکرد

    واقعا عالی بود ..........................................
    با سلام آقا ارمیا
    ما که خیلی مخلصیم
    مطلب بسیار زیبایی بود
    و می خوام اینو بدونی که فقط بلاگفا را نگه داشتم
    التماس دعا
    با سلام آقا ارمیا
    ما که خیلی مخلصیم
    مطلب بسیار جالبی بود
    و اینو می خوام بگم که بلاگفا را فقط نگه داشتم
    التماس دعا
  • بنت الهدی صدر
  • سلام
    یعنی اویی که بر طبق حدیث قدسی : اگر مخلوقان من می دانستند چه قدر آن ها را دوست می دارم، از شدت شوق جان می باختند" عاشق ماست و گاهی برای این که صدای ما را بر آورد تا او را یاد کنیم بر ما سختی روا می دارد...
    برداشتم این بود

    زیبا بود
    یا علی
  • بنت الهدی صدر
  • راستی!
    "..." بعد از اما چی بود؟


    یا علی
    سلام
    ممنون بابت همه چی
  • .............................

  • سلام.
    .
    .
    ملتمسیم.
    یا علی
    سلام..
    هنوز نخوندم .....
    علی الحساب آپم....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی