نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

ساعت جهارم و حسین به دور کعبه

شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۸۶، ۱۲:۰۴ ق.ظ
بسم رب

چند گام به عقب

این حسین است که به دور کعبه میگرددو جهانی به دور او.اینان نیز خواندانش هستند که اینگونه چون پروانه به دور شمع وجودش میگردند و هر جا که میرود همراهش هستند.کاروانی هستند از بهترین های روزگار که دیگر مانندشان نیامده.اما در این میان یکی کم است و او ...

او در شهر غربت است و در شهر نامردی و نامردمی ها.امین ترین مردم در نزد حسین. چه سخت است این انتظار.نه تنها حسین که کاروان نیز انتظار او و یا خبری از او را میکشند.او مسلم است.مسلم ابن عقیل. همو که از جانب حسین به کوفه روانه شده تا پیام حسین را به این نامرد مردمان ابلاغ کند. و چه تنهاست مسلم....

خدایا.او به چه میاندیشد.به تکرار تاریخ و یا به ... و اینجاست که در هر گوشه شهر و نیزه ها و شمشیرهایی را میبیند که معلوم نیست به کدامین سو روانه خواهند گشت.

 

 

  • سید مهدی

نظرات  (۵)

  • امیرمحمد اعتمادی
  • سلام.
    چابک سوار گرده ی بادم من
    شیهه شوریده مشوش
    ...
    می سرایم
    اسبم را
    شیهه شیهه
    یال یال
    می نوازم !
  • (¨`•.*. ونوس . *´•´¨)
  • یه دنیا کویر سادگی می خوام

    واسه دیدن بی طاقتی هام ، واسه فهمیدن ترانه هام

    یه آسمون و دریای آبی می خوام

    واسه ندیدن خستگی هام

    یه دل و قلب مهربون می خوام

    یه دنیا کویر سادگی می خوام، که من و تو رو صدا کنه، من و تو رو جدا کنه

    از این همه رنگ و ریا رها کنه . مارو ببره به آسمون ، به کهکشون .

    یه دل و قلب مهربون می خوام ، که من و تو رو تنها کنه

    مارو ببره اون جایی که منم ، تویی ، یه دنیا تنهایی و دیگه هیچی نیست

    یه آسمون و دریای آبی می خوام ، تا دل کوچیک من رو آبی تر کنه ،

    آره ، من و با تو ما کنه

    چی بگم . هیچی نگم ، آخه من که اهل گله نیستم ، اما ...

    واسه من یه دنیا کویر سادگی و آسمون و دریای آبی ، تمام دنیاست ، همه دنیاست .

    بهترین جای دنیا همین جاست که منم ، تویی ، تنهایی و دیگه هیچی نیست .

    آره ، من یه دنیا کویر سادگی می خوام
    احسنت که به این زودی به پیشنهادم عمل کردی .
  • مفتی اعظم
  • روضه های غربت ملسم یه جورایی آدم رو آتیش می زنه.

    خیلی دوستش دارم.

    به روزم
    یه صیغه جدید
    سلام.....
    عرفه و قربان مبارک.....
    (خودت و خدای خودت )آپم....
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی