نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

يكشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۸۶، ۰۷:۵۶ ق.ظ
 

ابرها رفتند.



یک هوای صاف ، یک گنجشک ، یک پرواز.




روی این مهتابی ، خشت غربت را می بویم.



پرتقالی پوست می کندم .


شهر در آیینه پیدا بود .



دوستان من کجا هستند ؟


روزها شان پرتقالی باد!


آسمان ، آبی


آب ، آبی تر.


من اناری را ، می کنم دانه ، به دل می گویم :


خوب بود این مردم ، دانه های دلشان پیدا بود.



می پرد در چشمم ، آب انار ...


با خودم می گویم : تنهایی ، تنها باد.




نگاه "من" به روی میز افتاد :


(( چه سیب های قشنگی !


حیات نشئه ی تنهایی است .))


و روی میز ، هیاهوی چند میوه ی نوبر


به سمت مبهم ادراک مرگ جاری بود.


و بوی باغچه را ، باد ، روی فرش فراغت


نثار حاشیه ی صاف زندگی می کرد.



زندگی خالی نیست :


مهربانی هست ، سیب هست ، ایمان هست.


با سبد رفتم به میدان ، صبحگاهی بود.


میوه ها آواز می خواندند .


میوه ها در آفتاب آواز می خواندند.

اضطراب باغ ها در سایه ی هر میوه روشن بود.

من به خانه بازگشتم ، مادرم پرسید :


میوه از میدان خریدی هیچ ؟


_ میوه های بی نهایت را کجا می شد ، میان این سبد جا داد ؟


_ گفتم از میدان بخر یک من انار خوب.


_ امتحان کردم اناری را


انبساطش از کنار این سبد سر رفت.


_ " به " چه شد ، آخر خوراک ظهر ...


_ ...



ظهر از آیینه ها تصویر " به " تا دوردست زندگی می رفت



یاد من باشد فردا ، بروم باغ حسن گوجه و قیسی بخرم.


کجاست جای رسیدن و پهن کردن یک فرش


و بی خیال نشستن


و گوش دادن به


صدای شستن یک ظرف زیر شیر مجاور ؟

  • سید مهدی

نظرات  (۷)

  • سایت طراحی گرافیک
  • سایت طراحی گرافیک http://www.dezfoolian.com
    سلام
    قدیما هر روز آپ میکردیا اما حالا کلاسه رفته بالا و...
    قالبت خیلی قشنگه....
    اون آهنگ قبلیتم که واسه رضا صادقی بود خیلی توپ بود...
    مطمئنی دغ با این "غ" است؟ دق درست تر نیست؟
    سیستمت فکر میکنم مشکل داره...آخه میگه؟امکان درج نظر جدید وجود ندارد...فیلترش کردی؟یا ظرفیتش محدوده؟یعنی انقدر زیاد شده؟آآآآآآآآآآآه
    ممنون که وبلاگمو درست کردین
    bavar kon . va ... man nistam
    nemidoonam in kiye!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی