نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

همینجوری

شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۸۶، ۰۷:۵۸ ب.ظ

ما جدولی از بحر وجودیم، همه

ما دفتری از غیب و شهودیم، همه

ما مظهر واجب الوجودیم، همه

افسوس که در جهل غنودیم، همه

علامه حسن زاده آملی

صد کلمه در معرفت نفس

خسته شدم

و من برای هیچ چیز دیگـــــر
عجله ای ندارم. جز مردن...
که آن هم بدانـم
هر کسـی که...
شمشیر را برایم از رو بست......
آیا به سوگ من خواهد نشست

  • سید مهدی

نظرات  (۵)

سلام دوست عزیز. با وجود کمبود مطلبش ولی وبلاگت خیلی قشنگه...
آدم وقتی صدای (( ربنا )) رو میشنوه موهای تنش مورمور میشه...
راستی اگه خواستی بیا به کلبه ی درویشی ما هم یک سر بزن...
سلام بر نان بده تمام نفت و ..................
آقا مهدی دست شما از بابت اون 2 تا نون بربری داغ مخصوص که امروز به ما مرحمت فرمودید ممنون . خانواده بسیار دعا کردند . راستی یادم رفت 400 تومان پولشو بهت بدم . انشاالله فردا خدمت میرسم .
یا علی
مهدی ................
من نمیدونم...چی میگی.. اما مطمئنم منو نفهمیدی... همین.
سلام وب قشنگی داری موفق باشی .... و مخصوصا گفتن ربنا بسیار دل انگیز میباشه ...به ما هم سر بزنی خوشحال میشم بای بای...
سلام . بصورت اتفاقی وارد وبلاگتون شدم . تقریباَ بیشتر مطالبتون رو هم خوندم . دلم نیومد بدون نظر دادن برم . موفق باشی . به من هم سر بزنید . بای .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی