نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۸۶، ۱۰:۳۸ ب.ظ
وقتی که پنجره رو باز میکنم هوای خونه گرم میشه.وقتی که پنجره رو میبندم دلم واسه بیرون تنگ میشه! به آسمون که نگاه میکنم آبی به نظر میرسه ولی تا سرمو میارم پایین صدای غرش میاد! دلم هوس مرگو کرده.جون دیگه دلم نمی خواد تو این دنیا بمونم و گناه کنم. مرگ که به سراغم نمیاد حد اقل تا دم مرگ ببرم خدا! هرکس برام آرزوی عمر طولانی میکنه انگار که داره نفرینم میکنه.نمیدونم اونایی که درخواست عمر طولانی از خدا میکنن چه خوبی از این دنیا دیدن؟!!! یا دلیل این کارشون ترس ا
  • سید مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی