نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۸۶، ۰۱:۵۶ ب.ظ

من دیگه خسته شدم بسکه چشمام بارونیه
پس دلم تا کی فضای غصه رو مهمونیه
من دیگه بسه برام تحمل این همه غم
بسه جنگ بی ثمر برای هر زیاد و کم
وقتی فایده ای نداره غصه خوردن واسه چی
واسه عشقای تو خالی ساده مردن واسه چی
نمی خوام چوب حراجی رو به قلبم بزنم
نمی خوام گناه بی عشقی بی افته گردنم
نمی خوام دربه در پیچ و خم این جاده شم
واسه آتیش همه یه هیزم آماده شم
یا یه موجود کم وخالی پر افاده شم
وایسا دنیا وایسا دنیا من می خوام پیاده شم
همه حرف خوب می زنن اما کی خوبه این وسط؟
بد و خوبش به شما ما که رسیدیم ته خط
قربونت برم خدا چه قدر غریبی رو زمین
آره دنیا ما نخواستیم دل و با خودت نبین
این همه چرخیدی وچرخوندی آخرش چی شد
اون بلیط شانس دوره بگو قسمت کی شد؟
همه درویش همه عارف جای عاشق پس کجاست؟
نمی خوام دربه در پیچ و خم این جاده شم
واسه آتیش همه یه هیزم آماده شم
یا یه موجود کم وخالی پر افاده شم
وایسا دنیا وایسا دنیا من می خوام پیاده شم ...

  • سید مهدی

نظرات  (۳)

  • نگار همون آشنای سابق
  • سلام
    اول ممنون از اینکه سر زدی باز از این کارا بکن
    من به علت مشغله کاری چند وقتیه کم میتونم آپ کنم
    راستی این پست آخری خیلی قشنگ بود و پست قبل از اون هم همین طور
    در پناه حق
    یا علی
  • نگار همون آشنای سابق
  • بی تو یک روز در این فاصله ها خواهم مرد

    مثل یک بیت ته قافیه ها خواهم مرد

    تو که رفتی همه ثانیه ها سایه شدند

    سایه در سایه آن ثانیه ها خواهم مرد

    شعله ها بی تو ز بی رنگی دریا گفتند

    موج در موج در این خاطره ها خواهم مرد

    گم شدم در قدم دوری چشمان بهار

    بی تو یک روز در این فاصله ها خواهم مرد
    سلام.
    احوال شما؟ طی یک سفر کوتاه به وبلاگ طایر قدسی چشمم به وبلاگ شما خورد.
    ارمیا توجه من رو به خودش جلب کرد. اومدم ببینم اینجا چه خبره!
    دلتون همیشه شاد باشه.
    یا حق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی