نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب
عاشقی که هنوز غسل نکرده باشه حکماً عاشقه نَفَسِش هم تبرکه

تا حالا فکر کردی کی و کجا نوبت من و تو میشه  بزارنمون روی سنگ مرده شور خونه غسل و کفنمون کنن

تا حالا این طوری فکر نکردی نه
پس خوب فکر کن چون زمان زیادی نداری
 

 

 

راستی تا کی میخوام غافل باشم.

یه قدمیمه

اما نمیفهمم. شاید الآن تموم بشه

یه عمر در غفلت بودم. اما ددیگه نمیخوام اینجوری بمونم. جای ما اینجا نیست. میگذره.

 

  • سید مهدی

نظرات  (۱)

سلام
ای بابا به قول رفیقم در شهر خرسواران باید سوار خر شد!!!
چرا این همه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟گذاشتی؟
رفیق دنیا واسه بچه ها و ... و احمق هاست.
اون دومی رو نمی گم.چون به بعضی ها برمی خوره.
به تو نه.یه عده ای دیگه.
خلاصه/مرد را دردی اگر باشد خوش است
درد بی دردی علاجش آتش است
×××××××××
من خیلی به این موضوع فکر کردم اما امان از غفلت.امان...
×××××××××
من می خواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به خونه خدا برم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی