نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۸۶، ۱۱:۵۰ ق.ظ

من کیم؟

می خوام خودم رو پیدا کنم

  • سید مهدی

نظرات  (۵)

در دیارى که مردانش ز نامردى عصا ز کور مى دوزدند منه خوش باور ساده محبت جستجو مى کردم.
در دیارى که نیست کسى یار کسى کاش یا رب به کسى نیوفتد کار کسی.____________

سلام گلم
وبلاگتون خیلی زیباست.
خوشحالم که با شما اشنا شدم..
راستی اگه دوست داشتی به منم سر بزن خوشحال میشم..
موفق باشی...........
بای تا های
salam khobi
poste kheili ghashangi bod khoshhal misham be manam sar bezani
dost daram to in lionk ham ozv behi va onja bebinamet
http://www.vnnu.com/fa?111115932
http://www.vnnu.com/fa?111115932


maresi felan bye bye
Wu da da wu dada ju o na ka da la ka da la a ju ga na na na ni da leyo do mok no na ni a ni li a ni li a ni no ne he i ya di i ya he i ya na la ni no o ni do آهنگ تیتراژ سریال جواهری در قصر
  • آشنای غریب
  • سلام سید
    کجایی بابا کمت پیداست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بیقرارنامه
  • سلام علیکم.

    الا ای سر نی در نی نوایت
    سرت نازم به سر دارم هوایت
    گلاب گریه ام در ساغر چشم
    گرفته رنگ و بوی کربلایت

    اَعْظَمَ اللّهُ اُجُورَنا وَاُجورَکُمْ بِمُصابِنا بِالْحُسَیْنِ عَلَیْهِ السَّلامُ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی