نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۸۶، ۰۹:۵۶ ق.ظ
ها

چیه

بگو حرفت رو نخور میمونه رو گلوت و بعد پایین نمیره

حال ندارم برم آب بیارم تازه ممکن غم باد هم بگیری

امروز کجا بودم؟

میخوای بدونی؟

رفته بودم امتحان بدم

آره سخت بود برا همین بیست نمیشم

شاید ۱۷-۱۸

خودتی

دیشب هیئت بودم وقت نکردم بخونم

تازه امتحان قبلی رو هم بد دادم شدم ۱۶.۵ استاد میگفت تفسیر به رای کردی

همش تقصیر این محمودوند خودشیرینه میره کنار استاد میشینه و میگه به این نمره بده به این نده این سوال کامله این کامل نیست

بچه پررو

اصلاض بقیه امتحانام رو هم نخونده میرم امتحان میدم

میخوام ببینم چی میشه

 

 

  • سید مهدی

نظرات  (۱)

سلام
×××××××
امروز صبح گلدسته های حرم امامین عسکریین در سامرا را هم منفجر کردند.

آجرک الله یا بقیة الله ...

اما بیش از این هتک حرمت، مطلب زیر در سایت تاریک "آفتاب" دلم را سوزاند...

هوای گریه دارم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی