نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۹:۴۱ ق.ظ

آخرین نوشته یک محکوم به ماندن
این نوشته را خیلی جدی نگیرید.
آدم وقتی یکی دو پرس جوجه کباب مشدی و نوشابه تگری زده باشه
بایدم از سر سیری این چیزا رو بگه

(راستی عکس بالای صفحه نفر وسط با چفیه خودم هستم همراه شهیدان عزیز
حسن اردستانی - حسین کریمی - سیدعلی موسوی و علی زنگنه)

ببیبن عزیز دل ...
خب باشه به زبون خودم حرف می زنم.
فدات بشم، قربونت برم، خاک پات ...
آخ ببخشید حواسم نبود که توی خوشگل، نه پا داری نه خاک پا.
اصلا بذار حرفمو بزنم.
من دیگه خسته شدم.
نمی خوام بمونم.
می دونی مشکل من چیه؟
نه این نیست که کسی منو نمی فهمه.
مشکل اصلی من اینه که خودم خودمو نمی فهمم.
مشکل من اینه که ...
خسته شدم
بریدم
از دنیا
از همه چیز
از همه کس
از خودم
از ...
نه
اصلا
فکرشم نکن
مگه میشه از تو خسته شد؟
آدم وقتی از همه چی خسته می شه، تازه هوس میکنه خستگیش رو با تو در کنه.
عزیز من
نور دیده
قوت قلب...
آخ گفتم قلب
چقدر شکشته و بسته شده.

دیگه نمی تونم.
یعنی باید چیکار کنم که تو خوشت بیاد؟
بابا تنها شدم می دونی یعنی چی؟
مگه چیکار کردم که باید مثل خودت تنهای تنها بشم.
تو از اولش تنها بودی که بودی.
ولی من چی؟
من که عاشقم کردی، هولم دادی طرف این و اون
من چی؟
من که دلم از بس عاشق شده، تیکه پاره و سوختته و جزغاله شده چی؟
می خوای اسماشونو برات بگم؟
همه اونایی که تو سر راهم گذاشتی.
علی
نادر
حسین
سید محمد
سعید
مصطفی
مصطفی ... مصطفی ...

ولشون کن.
من باید چیکار کنم که تو یه بار دیگه یهم بگی بله.
می دونم وضعم خیلی خرابه
ولی تو که خیلی بیشتر از این حرفا خوبی
هر چی من پایین تر رفتم، تو بالاتر از منی
نه بالاتر نه
همون پایین هم جای توست
مال توست.

عاشق جهنمت هستم
میمیرم برای آتیشت
آتیشی که تو بپا کنی چه عشقی داره!
منو بنداز اون بیخ بیخای جهنم، ولی فقط یه قول بهم بده.
که هر چند وقت یه بار اجازه بدی از دیوار داغ جهنم بالا برم و اون ور بهشت ببینم مصطفی و همه اونایی که اسمشونو بردم دارن حال می کنن. البته اونا منونبینن.

اصلا این حرفا رو ول کن.
منو کی می بری؟
بدجوری دلم برات تنگ شده.
می دونی دلتنگی من نسبت به تو چقدره؟
به اندازه گناهایی که هر روز مرتکب میشم.
حالا دیدی چقدر زیاد دوستت دارم!

آخیش ... چقدر سبک شدم!

به نقل از

http://davodabadi.persianblog.com/

 

  • سید مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی