نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۸۵، ۰۹:۴۷ ق.ظ

هو

به نام او  به یاد او وبرای او

آسمان دلم ابری است

با همه قهرم

خودم را هم دیگر قبول ندارم

میترسم

از آنچه بر سرم می آید

 از آنچه که دیگران می اندیشند

 از نفرین او

کاش اصلاً قدم در این راه نمیگذاشتم

به چه دل خوش کنم؟

به تنهایی و بغض؟

یا به اشک او؟

اعتماد ندارم دیگر حتی به تک سییدار خلوت تنهاییم

با که بگویم این راز سربسته را

شاخه های امید در دلم خشکید

عرق شرم بر پیشانیم بنشسته

و با تو...

دیگر با تو بودن را هم از خاطر برده ام

فقط یک راه مانده و آن م ر گ

شاید بترسم

و نمانم در این جهانی که تمامش  نیرنگ و فریب . ...

این جهانی که همش مضحکه  تکراره

تکه تکه شدن دل چه تماشا داره؟

به زمین مینگرم

از آن دیگران است

 و آسمان نیز

پس جای من کجاست در این بدبختی

راه را گم کردم

دیگر بر نمیگردم

و سکوتم میماند و

 دست نوشته هایم

که حتی ارزش خواندن ندارند

فقط برای خودم مینویسم

 

خدا حافظ

 

 

  • سید مهدی

نظرات  (۶)

چه زیباست به خاطر تو زیستن
و برای تو ماندن و به پای تو سوختن
و چه تلخ و غم انگیز است دور از تو بودن
برای تو گریستن و به عشق و دنیای تو نرسیدن
ای کاش می دانستی بدون تو و به دور از دستهای مهربانت زند گی چه نا شکیباست
به من سر بزن
سلام

دلنوشته هاتون رو خوندم زیبا اما غمگین این روزها همشیه چشم ندارد لبخند و دل بهانه ندارد برای شاد بودن خدا میان من و دل حضور دارد ......

موفق باشین
مرگ از زندگی پرسید : ان چیست که باعث میشود تو شیرین و من تلخ جلوه کنم ؟ زندگی لبخندی زد و گفت : دروغهایی که در من نهفته است و حقیقتی که تو در وجودت دارد
  • ..................
  • هرگز متنفر نشو حتی از اون کسی که دوستش داشتی ولی حالا نداری 2) بسیار بخند حتی برای کسی که در بغلش گریه کردی 3) همیشه لبخند بزن حتی به کسی که ازش متنفری 4) نگران نباش حتی اگر دیدی دست رفیقت تو دست دیگریه ?) از دیگران کم انتظار داشته باش 6) ساده زندگی کن ?) دوست خوبی داشته باش چون تنها دوسته که برات
    سلام.
    فعلاَ همین.
    چه غمگین!!! ولی خوشگل بود موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی